437 visninger
|
Oprettet:
Virkelig Langsom Computer? :S {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom.
Igår begyndte min computer at virke helt vildt mærkeligt.
Den er helt vildt langsom, normalt når jeg f.eks. åbnede Firefox tog det 3 sek, og siden var loaded, nu tager det ca. 10 min. at åbne browseren, og 5 min. at fremkalde siden ;s
Det samme med programmer, mapper osv.
Jeg har kørt Diskfragmatering, Anti-spyware, antivirus scanning, men intet fundet :s
Nogen der kunne sige hvad grunden måske kunne være?
Det her er fandme værre end da jeg gik i første og skolen have de der virkelig langsomme Win98 computere
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 71 Svar: 539
Tror ikke der er noget med installationen, det har jo kørt fint ind til nu?
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.933
okt 2007
Står på høj i prioritet, men når jeg skifter til normal sætter den sig selv på høj igen? ;s
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Det kan være din harddisk har indstillet sig til PIO overførsel frem for Ultra DMA.
Men tør ikke love noget og magter ikke at henvise en person der ikke engang aner hvad taskmgr.exe er, til registreringsdatabasen.
Derimod kan det også være en harddisk der er ved at dø, eller noget netværk der giver den gas og æder din harddisk, eller en USB enhed der æder alle CPU cycles.
okt 2007
Okay, men tak fordi du nævner tingene alligevel, så kan jeg jo selv lige kigge på det
Bo L - Det kan vi godt prøve, ellers ser jeg kun en løsning, der er at formatere computeren, og begynde alt forfra, har heldigvis min 1TB harddisk, så jeg kan gemme de vigtigste ting
Virkelig Langsom Computer? :S