{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

omformatere Acer bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg vil gerne slette alt på min Acer bærbar og har så forstået at man laver en bakup cd eller en slags stystem fcd og bnare propper den i menhvordan gør man det ?

åber at i kan skærer det helt ud i pap smiley

den bærbar er en ACER aspirer 7720Z

på forhånd tak mvh Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omformatere Acer bærbar
  • Steffen W
    Steffen W Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #1   16. nov 2009 du har ikke nuget at bruge en backup ti..bare slet hele lortet og find de drivere du skal bruge inde på acer.com.. har lige gjort det med min egen..

  • Gert C
    Gert C Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #2   16. nov 2009 Du kan også købe dig windows 7 - den finder alle drivere, og det kører sgu godt.. Den stopper du bare i under opstart, formaterer computeren og installerer windows.. Super nemt, det tager maks 30 minuter.

  • #3   16. nov 2009 lidt svært at slette alt og så hente det fra nettet bagefter når intet er installeret smiley

    og nej tak er ikke intreseret i windows 7 da jeg syntes det er en tand mere dårligt end vista :S


  • #4   16. nov 2009 hvad fejler du Kristian H ?

    windows 7 er bare en vider udvikling af vista.. så er i bund og grund det samme ;).. det eneste der er med windows 7 er at det ikke er alle drivere som er tilpasset ordenligt endnu.. men derfor kan man stadig bruge vista drivere smiley


  • #5   16. nov 2009 jeg fejler intet

    det jeg mente hva at vista stinker og jeg hader det.
    Så vil jeg ikke have en viderudvikling af vista.......

    og snak ordentligt en anden gang


Kommentér på:
omformatere Acer bærbar

Annonce