{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Videokonvertering fra Canon EOS 500D {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har købt mig et 500D, når jeg optager film frekvenser bliver det gemt i formatet .MOV
Jeg kan umiddelbart ikke ændre eller redigere i det format i de medfølgende programmer fra Canon. Nogen der kender et program jeg kan bruge ? Jeg ville gerne have det til mpeg. Ved godt at jeg kunne bruge google, ville bare lige hører om andre har haft erfaringer med nogen programmer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Videokonvertering fra Canon EOS 500D
  • #1   10. nov 2009 Sony Vegas 9 pro. mpeg (blev bugt til video CD'er)er gammelt format, og det fylder mere end .AVI eller .MOV eller .VMW smiley

• #2   10. nov 2009 Total Video Converter kan vel bruges?

• #3   10. nov 2009 Det virker som om Sony Vegas 9 kan bruges. Dog er der en del kvalitets tab ved konvertering til mpeg-1, men det er vel meget normalt..

må lige lege lidt med det smiley

• #4   10. nov 2009 Det skal helst være pro versionen da der er flere muligheder ved HD expoteringer samt forskellige codex's.

Lidt off topic kan jeg lige fortælle dig at dit Opteka Fisheye vil lave en sort cirkel uden om billedet på et fullframe kamera smiley da det er lavet til et kamera med APS-C sensors.

• #5   10. nov 2009 Peter H: Jeg prøvede at konvertere til et Mpeg-2 format, det ser ud til at virke uden den store kvalitets forandring. Filen fylder også stadig det samme.

Ja, det kan du have ret i, har ikke prøvet på et Fullframe endnu smiley
    Jeg bestuttede at købe 500D indtil jeg får skrabet lidt flere penge sammen. Det virker lidt dumt at købe 5D mark II, hvis ikke jeg har råd til ordenligt objektiver alligevel. Må dog sige at jeg kan se STOR forskel på kvaliteten fra 400D til 500D.

• #6   10. nov 2009 ja, Mpeg-2 er også noget andet end det gamle Mpeg smiley

Kommentér på:
Videokonvertering fra Canon EOS 500D

Annonce