{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

SK N
SK N
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900

Ny tlf, Samsung Jet? {{forumTopicSubject}}

Ja min N85 er desværre gået i stykker, og er på nuværende tidspunkt på producentens værksted... ØV!

Men hvis nu ikke den kan laves, så dækker forsikring en ny telefon, MEN skal det være en tilsvarende, altså en N85?

Ellers tror jeg valget vil falde på en Samsung Jet, nogen der har erfaringer med den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny tlf, Samsung Jet?
  • #1   7. nov 2009 Synes Jet er super fed, med 800 Mhz processor er den lynhurtig.

• #2   7. nov 2009 Ja, har selv en haft en N85 smiley og må sige, at jeg aldrig har været mere glad for min nuværende mobil. HTC Magic.

Så derfor, kig på en HTC Hero, den er lidt bedre, og koster det samme smiley

Samsung Jet, skulle havde en dårlig touch skærm, og der du kan næsten ikke lave noget om på den.

Men tag og google om HTC Hero, eller Andriod. Det er et super lækkert system.

• #3   8. nov 2009 Jeppe> Har du prøvet den? og kan du fortælle hvad du synes er godt ved den?

Dane> Hvad er det som ikke er så nice ved den? fortæl mere...

Skum> er nu godt tilfreds med min N85... Men kunne enormt godt tænke mig en mere tlf ala Iphone (men synes den er for stor)
    Har ikke set så meget på HTC modellerne, vil jeg lige gøre...

Grunden til jeg har øjnene på Jet'en er designet... det er alt for fedt! Og har før haft samsung, med fuld tilfredshed...

• #4   8. nov 2009 Jamen, hvis du har tænkt på Iphone, så er Andriod det bedste valg smiley det er også det, som HTC magic, Hero og tattoo køre med. For i Andriod har du samme princip med et marked plads, hvor du kan hente massevis af apps. MEN, Andriod er helt åbent, så alt må laves om smiley Så du kan evt hente et helt ny SMS program. Jeg har selv lagt min mobil ved siden af en iphone, og den er mindre smiley

• #5   8. nov 2009 Forresten du kan se en test her om den "jet": (link fjernet)

• #6   8. nov 2009 Den har jeg set før... Spørgsmålet er om man kan lære at leve med touch skærmen ikke er den bedste... Hvis ikke den er dårligere end på filmen der, så tror jeg godt jeg kan leve med det...

men må jo også vente og se om min N85 skal erstattes

• #7   8. nov 2009 Det kan du tro man ikke kan. Jeg hadder for vildt, hvis touch ikke reagere med det samme man trykke. Det skal køre flydene. Ellers ødelægger det oplevelsen for groft. Men det er kun min mening smiley

Som sagt så vil en Andriod telefon uden problemer erstatte din N85. Hvis du har tålmodighed, så kommer sony med en suverænt mobil til januar-febuar. Den hedder i øvrigt X10 smiley

• #8   8. nov 2009 skum> Nu skal jeg allerførst finde ud af om N85 skal erstattes... Så må ligge hovedet i blød indtil da...

Ved du forresten hvor længe en tlf må være til reperation, inden man kan forlange en ny?

• #9   8. nov 2009 Hvis du har haft den til reparation 2 gange, så skulle de hvis give dig en ny mobil smiley

• #10   9. nov 2009 skum> det er første gang den har været til rep, men ikke første gang der har været problemer med den... Engang kunne den pludselig ikke læse sim kortet, så skulle have et nyt dertil...
    Men nu skulle den være på producentens værksted... Så må bruge min 6300 imens... ØV!

dane M> Ville også have valgt en Iphone, hvis ikke det var fordi den var så stor som en mursten....!

• #11   9. nov 2009 Dane M

Nemlig smiley det også derfor at Hero, Magic og Iphone har den gode touch skærm. Nemlig capacity touch. Den reagere med det samme man berør skærmen, men man kan ikke trykke på skærmen med en kuglepen smiley

• #12   9. nov 2009 Dane

jeg siger da ikke at Iphone rox smiley Jeg kan betydeligt bedre li min Magic.

• #13   9. nov 2009 dane M> Ja, jeg har stået ed både Iphone og Jet i hver sin hånd... Synes stadig Iphone virker meget større end Jet... Nu er jeg os til dagligt i fitnessbranchen, så har brug for en LILLE telefon som er nem at have i lommen... sommetider savner jeg sgu min gamle Samsung, der ikke var større end en tændstikæske...

• #14   10. nov 2009 Dane M

var det med eller uden Sense på, da du prøvet mobilen? for den stinker virkelig, uden sense smiley

• #15   11. nov 2009 Så google om det smiley

Kommentér på:
Ny tlf, Samsung Jet?

Annonce