{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Jens K
Jens K
Tilmeldt:
27. aug 2007
Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332

Biler i Photoshop? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Er der nogen herinde der kender nogle hjemmesider hvor man kan finde nogle tutorials til at lave biler i Photoshop?:)
Og er der nogen der kender et program hvor man kan male bilerne om da jeg ikke rigtig synes det bliver helt ordentligt i Photoshop?:D'

Håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biler i Photoshop?
  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #1   27. okt 2009 Tak thez smiley synes dog der er nogen af dem jeg ikke rigtig forstår ordentiligt smiley

  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #2   27. okt 2009 Hvilket program bruger i når i maler bilerne så?:)

  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #3   27. okt 2009 Synes virkelig det er svært at få en ordentlig sølv f.eks. smiley



  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #4   27. okt 2009 Har en helt sølv bil nu og har set en front på. Men kan ikke finde den samme farve som resten af bilen er?:)

  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #5   27. okt 2009 Okay. Må jeg lige prøve at øve lidt på. For det fandme svært at finde den nøjagtige farve:)

  • #6   27. okt 2009 Det er IKKE sådan de prof gør det. De laver et nyt layer og arbejder i layer masks...
    Op til flere gange læste jeg på The Photoshop Bible at man skal bruge Eraser Tool.
    ALDRIG brug Eraser Tool!!!! ALTID Layer Mask og så mal over med sort. Eraser Tool er DESTRUKTIVT, du kan ikke gå tilbage og rette det senere. Layer Masks er NON-DESTRUKTIVT, du kan bare fjerne masken eller tegne med hvid på den for at gendanne.

    Bare ét eksempel ud af MANGE jeg kan finde hvor Photoshop Bible er dum og nederen at følge. Det er en fail bible!


Kommentér på:
Biler i Photoshop?

Annonce