{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia N97 VS Nokia N86
  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 213
    #1   21. aug 2009 hov og nogen der kan nævne nogle fordele ved dem?

• #2   21. aug 2009 Jeg ville helt klart tage N86! Den er mere lækker i dét og så er kameraet vildt godt!

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#3   21. aug 2009 okay ved du noget om hvor stor hukommelse der er på 86'eren for der er vist 32gb på 97'eren

• #4   21. aug 2009 jeg har selv N97 nu her og er gået fra en N96 og havde en N95 inden..og jeg er yderst tilfreds med min N97 den har en del ekstra funktioner og muligheder and hva N86 har, kameraet kan man nok overleve med da man nok mest bruger det til mms og til at smide in på facebook osv. kan 5mp gøre det ganske fornuftigt syntes jeg selv.

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#5   21. aug 2009 okay men er den meget svær at finde rundt i? nu ved jeg ik om du bruger den til arbejde eller hva for jeg er kun 14 så skal ikke arbejde på den så ved ikke om den har for mange muligheder jeg ikke kommer til at bruge

• #6   22. aug 2009 kommer an på hva dine behov er for den kan virkelig meget for ikke a sige alt hva nogen mobiler har og kan indtil nu.. men skla du kun sms'e og ringe kan en mobil fra 1990 jo også klare dine behov hehe..

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#7   23. aug 2009 hehe jaja men altså skal ikke bruge den til at arbejde på men vil gerne have en man kan høre noget musik på og tage gode billeder når man lige har brug for det

• #8   23. aug 2009 hvis du som sådan bare skal ha den til at tagen ogle billeder til fester m.m så er 5 mp rigeligt og specielt hvis det bare er som mms og de bliver gnaske gode når de bliver lagt på computeren.. gå evt en n95 8GB eller en N96.. jeg har min N96 til salgt hvis det er den er dog ikke lagt ind endnu da den lige er til rep da 2 taster ikke ville virke mere skulle gerne få den i løbet af ugen her og sælger den for 1500kr hvis det er smiley

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#9   23. aug 2009 nej tak vil helst købe nyt.. men det er også til når jeg er ude at rejse og sårn også er det jo rart at have nogle der er gode

Kommentér på:
Nokia N97 VS Nokia N86

Annonce