{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

peter N
peter N
Følger: 1 Emner: 230 Svar: 549

computer starter op, men genstarter {{forumTopicSubject}}

Hej.
min computer gik ned, og jeg installerede xp pro på den. Men når jeg starter op, kommer der en blå skærm med tekst i et par sek. og så genstarter den :(. Hvad kan jeg gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  computer starter op, men genstarter
  • #1   11. aug 2009 lyder måske lidt som et ram problem... tror du de er stået af.. altså bliver for varme..

• #3   11. aug 2009 prøv og installer windows igen, uden og foramteret, kan være at den kommer ind i det, så kan du nå at gemme de ting som evt. ligger på computeren..

• #4   11. aug 2009 Kontrol panel - system - start og genoprettelse ... Fjern flue ben i genstart ved fejl. Er ikke 100% det lige er her man fjerner flue benet da jeg ikke har adgang til en XP. Hjælper nok ikke på problemer men du får set hvad fejlen er inden den genstarter automatisk.

• #6   11. aug 2009 Min gjorde det samme. Der var fejl i win32 filen, tror jeg den hed. Hele computeren skal formateres.

• peter N
    peter N Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 230 Svar: 549
    #7   11. aug 2009 har taget fluebenet væk, og det funker d;

• #8   11. aug 2009 Mester R:
    SOm jeg skriver, så ska han gøre det hvis han har nogle data'er som han skal bruge, f.eks nogle billeder eller andet, som han gerne vil have brændt ned, og så derefter bare formater og installer igen.. smiley

• #9   11. aug 2009 @Dennis som manden skriver har han jo netop geninstalleret pc'en ..

@bla bla .. godt du fandt det løser nok ikke den fejl eller konflikt der er... Men tjek først under system og enheds håndtering om der er nogen drivere eller lignende der konfkliker. Du er altid velkommen til at spørge igen men tag lile de fleste af Baboom's svar med en skefuld salt.

• #10   11. aug 2009 Han kan også gå ind i eventviewer og se hva den siger under system..

Men når fejlen kommer igen, og det er en software fejl, ville jeg geninstallere igen.. Men er det en ram, hdd eller andet der fejler ville jeg skifte delen ud..

Kommentér på:
computer starter op, men genstarter

Annonce