{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Philip H
Philip H
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 63

Hjælp til Jamo D365 Højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ved ikke særlig meget om hifi og den slags, så vil blive rigtig taknemmelig hvis der er nogle der kan hjælpe mig.
For det første må i gerne skrive hvad i synes om et par Jamo D365 til 1000,- og hvad jeg skal have for at trække dem? hvordan får jeg det bedste ud af dem, m.h.t til kabler og forstærker/reciever smiley
Har hørt at det er godt at bi-wire, men hvad er det`?
er ret "lost" inden for hifi, vil bare gerne have nogle højttalere den kan spille forholdsvist højt, og med god bas.
Venlig Hilsen Philip.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Jamo D365 Højttalere
  • #1   1. aug 2009 LAD VÆRE med at købe dem, de fylde ALT ALT for meget, og spiller slet ikke så godt som man tror...
    har selv haft nogle.. de kræver ikke ret meget effekt at trække, det kan gøre med 15-20 watt... De tåler dog ikke ret mange watt SLET ikke 365Watt som de skulle kunne!

bi-wire kender jeg ikke så meget til, det kræver din forstærker har flere udgange, ellers luser man bare over, altså + og / ned på de 2 andre ben..

vil du have bass så skal du glemme jamo,...

de ser store ud, men de vejer intet, og bassen har den mindste magnet jeg nogensinde har set... Ligner en original bilhøjtaler hehe...

Kig efter en masse andre mærker helst CV (cervin vega) hvis det skal kunne holde og være voldsomt...

Ellers så skriv en pris.. så kigger jeg gerne efter forslag til dig

Kommentér på:
Hjælp til Jamo D365 Højttalere

Annonce