{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

kim og pia m
kim og pia m
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 106

trådløst netværk {{forumTopicSubject}}

hej alle herinde på Baboom håber der er en som kan hjælpe mig når jeg er på nettet med mit trådløse netværk så har den en tendens til at gå af det op til flere gange og så skal jeg starte computeren op fra ny af for at komme på nettet hvad kan der være galt? har linux på min bærbare computer som den går af hele tiden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trådløst netværk
  • #1   6. jun 2009 Går ud fra det er en af de der små acer netbooks? de har en del problemer med det trådløse. De er bare skod. Nogle gange hjælper det at tage koden af det trådløse net. Ellers få installeret XP på den...

• kim og pia m
    kim og pia m Tilmeldt:
    apr 2007

#2   6. jun 2009 nej det er en toshiba 15" som jeg har fået linux på efter at mit windows xp gik i sort og jeg mistede alle data så fik jeg anbefalet linux og nu går den af det trådløse netværk hele tiden træls....computeren er ca 3 år gammel

• #3   6. jun 2009 Okay, kan evt være forkerte drivere til dit netkort så. Jeg vil nu ikke anbefale Linux, medmindre man er meget inde i linux, så er det ganske udemærket. Men som almene brugere så vil jeg anbefale XP eller det nye Windows 7.

• #4   6. jun 2009 hvilken Router er det

for det kan godt være den der mister alt prøv at tage strømmen fra routeren og set det til igen efter 5 sek og se om det hjælper

jeg har haft en netgear den midstede nettet næsten heletiden så den røg ud nu har jeg en edimax og den køre

• kim og pia m
    kim og pia m Tilmeldt:
    apr 2007

#5   7. jun 2009 vi har 3 bærbar computere 2 med xp en med linux det er kun den med linux den gør det ved der har været xp på den før der gjorde den det ikke først efter at der kom linux på

• #6   7. jun 2009 stadig være routeren der kan være gået død og skal have taget strømmen det har jeg prøvet...

Kommentér på:
trådløst netværk

Annonce