246 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "LG Arena"
Ang. LG Arena.
Hejsa Baboom! Jeg har et spørgsmål ang. LG Arena. Da jeg søger ny telefon har denne været et fint alternativ til iphone(Min sidste iphone gik i stykker), men hvis LG Arenas skærm er lige så "vuln...
Hejsa Baboom! Jeg har et spørgsmål ang. LG Arena. Da jeg søger ny telefon har denne været et fint alternativ til iphone(Min sidste iphone gik i stykker), men hvis LG Arenas skærm er lige så "vuln...
Skrevet af: Nicolai B - 30. jul 2009
LG KM900 Arena
Nogen der har erfaring med nævnte mobil? Gerne i forhold til f.eks nokia 5800, Iphone, HTC Dimond eller andre touch mobiler..
Nogen der har erfaring med nævnte mobil? Gerne i forhold til f.eks nokia 5800, Iphone, HTC Dimond eller andre touch mobiler..
Skrevet af: Michael * * - 7. maj 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 685
Det var der jeg prøvede min inden jeg besluttede mig.. Men jeg er nu ret glad for min.
skærmen kunne godt være bedre til at registrere berøringer, men man vænner sig til det..
Og så den jo rissefri. Den kan ikke risses. siger de kloge.... !!!!!
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 101 Svar: 266
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 685
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 77 Svar: 353
jul 2007
Følger: 1 Emner: 157 Svar: 722
men går altid tilbage til nokia gamle arbejsmobil med lygte og det hele, den skal bar ha et nyt cover engang imellem
LG Arena