{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

iPhone {{forumTopicSubject}}

Hej har lige fået stjålet min hvide iPhone 3g, har fået 6000 kr. tilbage fra forsikringen osv..

Så nu skal jeg til at købe ny mobil, og jeg ville godt prøve noget andet end iPhone, men jeg er ikke en person der går ud og køber en *normal* mobil, men godt vil over i den katogori hvor mobilen er lidt anderledes ( ligesom iphonen )
- så hvad ville i købe ?

- og nogen der ved hvornår der kommer en ny iPhone, eller bare har informationer om den? smiley

Tak på forhånd... / Tobias..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #1   16. maj 2009 Jeg ved der snart kommer en ny Iphone til Danmark indenfor kort tid med 60 GB og vist også 128 GB eller sådan noget.

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #2   16. maj 2009 Tim R <-- Det ved jeg. Prøv at søg lidt på Google så finder du det..

  • Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #3   16. maj 2009 HTC Touch HD syntes jeg personlig er lækker. MEN den har windows mobile hvilket altid er skidt.. Jeg ville nok enten købe en HTC Magic med googles Android styresystem eller den samsung model som snart kommer der også har Android.. Det er et lækkert styresystem. Jeg har testet det på en HTC magic og det fungerer rigtig godt.

  • #4   16. maj 2009 Prøv nogen af de nye LG telefoner, de er suveræne smiley

    Og der er jo en stor grund til at de topper på 2. plads over de bedste smartphones i en ny undersøgelse over tilfredse brugere smiley

    LG arena skulle hvis være god smiley


  • #7   25. maj 2009 den nye iphone kommer om 14dage iphone 3G er udsolgt inde ved apple jeg har ringet der ind og fik den dato tilbage og de siger det er telia og 3 som kommer til at sælge dem jeg vil sige vent 14dage og den er på 32 gb og den kan meget mere og bedre at have i hånden

  • #8   25. maj 2009 ja AT eller hvad de hedder de sælger den kun siger de og du kan ikke bestille nogen fra apple har dem udsolgt hvorfor tror du telia sælger iphone 3G på de mærkelige måder nu?? jeg keder folk som arbejder i apple og de fortælt mig dette

  • #9   25. maj 2009 jeg læser det rundt omkring på nettet lad vores se om det passer eller ej om 14 dage og det er da ikke din far som ejer baboom siden du kan sige til mig jeg skal holde min rygter for mig selv jeg syntes det vil være best for sådan en som dig at du passer dig selv og har du evt betalt moms af de iphone du har taget med hjem fra usa siden du spiler så meget sej din racist

  • #10   25. maj 2009 jeg har det her fra


    (link fjernet)

    og alt hvad de skriver har altid passet sammen med de 2 iphone som har været ude


  • #11   30. maj 2009 Tak for det susanne, håber godt nok du har ret, for glæder mig da helt vildt til at se den nye iphone (;

  • #12   30. maj 2009 jeg har snakket med sonofon de siger den udkommet om 3 uger i usa og de vil få den om 3 måneder og telia siger de vil få den samme dag den udkommet i usa

Kommentér på:
iPhone

Annonce