{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan er dells Granti
  • #1   10. apr 2009 Glem hvilket mærke det er og køb en med de specifikationer du kan bruge.

Garantien er ens på alle sammen. Virker den ikke inden for garantiperioden skal den til reperation. Ligemeget om den hedder LeNovo, Acer eller noget helt andet.

• #2   10. apr 2009 Der er absolut ingen tvivl om at kvalitets mæssigt er Lenovo det bedste produkt.

Når det så er sagt har vi 2000 Dell pc`ere i huset. Og taget pris forskellen i betragtning er dette produkt ganske fint.

• #3   10. apr 2009 hvordan er dells hjemmeforsikring som de selv kalder det hvor de siger de kommer hjem til den og vil prøve og lave ens bærbar og hvis de ikke kan for man en ny også tager de den gammle med sig?

er det sandt?

• #4   10. apr 2009 Har selv en Dell stationær pc, lige da jeg fik den gik bundkortet på den istykker - men de har onsite garanti, så der kom en mand ud og skiftede kortet på min bopæl. Synes det var fin service, taget i betragtning at det ikke er en "ekstra garanti" man skal betale for, ligesom så mange andre steder hvor de reklamerer med onsite garanti.

• #5   10. apr 2009 hvor langtid tog det føre de sendte sådan en mand ud til dig?

så du siger det passer det de skriver omkring deres granti:)?

• #6   10. apr 2009 Har også haft en dell, der gik i stykker men de kom hjem og lavede den 2 dage efter,

Så kanon service, ingen problemer herfra..

• #7   10. apr 2009 jeg har en Dell XPS m170, har aldrig haft problemer med deres reperation eller kunde service ?
    10 ud af 10 herfra.

Kommentér på:
hvordan er dells Granti

Annonce