{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

nedgradere vista til win xp {{forumTopicSubject}}

Hejsa har en bærbar fra medion.. Modlen er medion akoya 96630.. Og der er er driver med der er kompotabel med win xp..
Men problemet er når jeg i sætter min xp skive for at formater hdén.. Så siger den at jeg ingen hd har..
Nogen her inde der ved hvad man kan gøre så jeg kan komme til at køre med win xp igen ?

På forhånd mange tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nedgradere vista til win xp
  • #1   30. mar 2009 så vidt jeg ved er det noget med at vista bruger et andet fil system som xp ikk kan "se" så er derfor du ikke har noge harddisk(e) i din computer jeg ved dog ikke helt hvad du kan gøre for at afhjælpe problemet..

• #3   30. mar 2009 tim R.. Kan jeg ikke huske mener den er fra 06.. Og ja det er sata disk jeg har i..

• #4   30. mar 2009 du skal i din BIOS og set den til at kør ata

Vorher prüfen wir aber noch, ob es evtl. schon genügt, im BIOS den "Compatibility Mode" (je nach BIOS auch mal "ATA", "ATA Mode" o.ä. betitelt) für den SATA-Controller zu aktivieren; das ist ein Modus, in dem der SATA-Controller sich "nach aussen" wie ein normaler IDE-Controller verhält, so dass er bzw. daran angeschlossene Festplatten auch von der XP-Installations-CD erkannt werden. Bei manchen Chipsätzen muss dazu auch die Option "AHCI" auf "Off" eingestellt werden.

• #5   30. mar 2009 dennis o.. Takker det ville jeg forsøge.. smiley

Kommentér på:
nedgradere vista til win xp

Annonce