{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Steffen B
Steffen B
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 48

wired lag i cs?! {{forumTopicSubject}}

Hey bb,
Jeg har lige spillet lidt cs og det laggede sygt meget, hvilket jeg ikke rigtig forstår, da jeg spiller HL2; Deathmatch helt uden problemer, hvilket for mig at se er meget mere krævende både opl. mæssigt og down/up-load mæssigt? Nogen der har ideer til hva der kan være i vejen? (fps_max 101, rate 25000, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101)..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wired lag i cs?!
  • #1   21. mar 2009
    Steffen B
    sæt fps ned!

prøv :
    fps_max 80
    cl_cmdrate 30
    cl_updaterate 20

der er kommet update til cs og selv nogle af de bedste pc'er kan blive ikk finde ud af det der med fps'en mere. så ret i dine instillingere

• Steffen B
    Steffen B Tilmeldt:
    okt 2008

#2   21. mar 2009 1) Det er en selv-lejet dansk server med kun danske spillere (altså ikke ffa) ..
    Michel S: Det giver slet ingen mening for mig at man skulle sætte sin fps samt up/down ned :S ? Hvordan skulle det kunne hjælpe en i gamet hvis man ikke får ligeså mange frames pr. sek. som andre :S ?
    og min ms er imellem 9-35 .
    Håber det kunne hjælpe lidt

• #3   21. mar 2009 fuck en høj ms :s
    jeg har slet ikk nogen. og jeg spiller med de der instillingere og mit spil køre meget hurtigere, end da jeg havde det andet og rammer meget mere..

ang FPS:
    en admin fra gamehotel jeg snakker med fotalte det bare til mig man skulle sætte det ned pga den nye update

• Steffen B
    Steffen B Tilmeldt:
    okt 2008

#4   22. mar 2009 gg ; ... der er vidst noget der er gået forbi min næse der .. - ved du hvad det kan være ?

• #5   22. mar 2009 gg
    du ved måske så meget?

når en gamehotel sidder og snakker med steam tror du så ikk han ved hvad han snakker om? smiley

• Steffen B
    Steffen B Tilmeldt:
    okt 2008

#6   22. mar 2009 havde du noget at tilføje eller bare sige at han var hjernedød? - evt. en uddybning hertil om du syntes det er fejlinformation eller

• #7   22. mar 2009 gg
    du er jo ligeså dum at høre på som mig?

Steffen B
    SPØRG STEAM!

• #8   22. mar 2009 jeg spiller ikk css? smiley
    så jeg har altid været ude jeg gider ikk det der spil smiley

du kan jo komme 1,6 og spille 5 on 5 hvis du vil? self imod mig smiley
    så ser vi om jeg er sådan en spade smiley
    og dessunden ved du jo ikk hvad jeg hedder "derinde" ?

men er det så gamehotel admin og en fra steam der er ud og skide da de siger det? hmm.

• #9   22. mar 2009 vores server er desværre ikk blevet betalt så kan ikk udfordre på vores server smiley
    de siger man skal sætte alt ned pga den update?

• #10   22. mar 2009 vi kan tage en 2 on 2 ? så har jeg nemlig en server vi kan låne i CZ hvis du vil det?

• #11   22. mar 2009 hehe i kan sku låne min server i skriver bare smiley

• #12   22. mar 2009 hvad vil du spille i? hvor kan du 2 on 2? og jeg har ikk css..

• #13   22. mar 2009 hvad er best at køre med ? så høj fps eller så lav som muligt ?

• #14   22. mar 2009 gg
    iorden, no hard feelings smiley men for sku gæster idag så ved ikk lige hvornår med vi finder ud af noget ..

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #15   22. mar 2009 Nikolaj R: Du kan skrive net_graph 3 i din console, så kan du se din fps og dine ms..

Steffen B: Mht. det lag du får i cs, kan det måske være hvis du har pillet lidt ved dine grafikkorts indstillinger? Jeg ændrede i mine gfx indstillinger efter jeg havde læst en guide på xplayn, og det gjorde så det laggede på en underlig måde i cs, når man løb frem hakkede det nærmest i et par billeder af gangen.. Jeg gendannede std. indstillingerne for mit gfxkort og nu kører det normalt igen smiley

Hvis du ikke har pillet ved dit gfxkort, er det sikkert bare serveren der har fået et flip.. Iæsr de udenlandske servere kan køre af helvede til, som nævnt længere oppe..

Det med at sætte din fps_max på 80 lyder fuldstændig tåbeligt.. ALLE dem jeg spiller med har deres fps_max på 100/101 uden nogen som helst problemer, mig selv inkl.. og det samme med at sætte dine rates til 20/30, bare behold dem på 101/101..

Godt nok fuckede steam en del her for et par dage siden hvor mange inde på den BT server jeg var på, røg ud med beskeden: User ticket ID osv.. Men det er vidst ved at være fixet nu smiley

Kommentér på:
wired lag i cs?!

Annonce