{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Computeren bliver varm? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.

Jeg har en acer computer som er ca. 1år og 2mdr gammel, jeg er super glad for den.

Men den er begyndt at blive MEGA hurtig varm. Jeg kan ikke andet end internet/MSN samtidning før den bliver så varm den kan finde på at gå ud. Førhen kunne jeg båede høre musik, ordne arbejde, været på nettet, msn, køre programmer og alt muligt spas, uden den blev det mindste varm.

Jeg har prøvet at få en til at rense "ventilatoren" eller hvad det hedder (ja jeg har ik forstand på computere) for hvis der nu sad noget støv osv derinde, mend er var ikke noget.

Jeg har garanti og vil selvfølgelig gerne ned med den, men problemet er at jeg bruger den til at arbejde på og ville være meget ked af at skulle undvære den 1-2mdr for at det skal kigge på den...

<i>/Camilla Stormont


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computeren bliver varm?
  • #1   24. feb 2009 Det brude kunne klares inden for 1 uge sådan noget. Du kan bare sende den til en alm. pc reperatør ! det er sandsynligvis bare noget med blæseren... kan du høre om den overhovedet køre ?

    Men ja som du siger - sender du den ind på garantien er der også laaaang ventetid.


  • #2   24. feb 2009 Pas har sgu ik forstand på at høre sådan noget.
    Men jeg kan mærke at den nedenunder blæser med kold luft... Så noget sker der da derinde.

    <i>/Camilla Stormont


  • #3   24. feb 2009 Han skruede en eller anden plade af i bunden og rensede blæseren med en vatpind...

    <i>/Camilla Stormont


  • #5   24. feb 2009 du kan sagtens støvsuge alle huller og indgange på din computer... det kommer nok ikke til at hjælpe det store...
    går lidt ud fra at det er bærbare i snakker om..?
    oftest bliver bærbare computere for varme på grund af støv på køleelementet eller fordi folk bruger den imens de sidder under en dyne eller lignende så den ikke kan komme af med luften...
    en anden mulighed er at det kølepasta der sidder imellem køleelement og processor er blevet dårligt og ikke skaber den fornødne kontakt imellem de to og resulterer derfor i at den ikke bliver kølet overhovet...
    desværre så er bærbare computere ikke det nemmeste og rode med selv og jeg ville af den grund anbefale at få den sendt ind på garantien... så må det tage den tid det tager...


  • #7   27. feb 2009 åben den op og se om den er fyldt til renden med støv... er den ikke det så prøv at tjekke det med kølepastaen på cpu'en...

    ellers kan det også være den bare er slidt og gammel... smiley


  • #8   27. feb 2009 Jeg havde også problemet med min bærbare (3-4 år gammel Dell) for nogle uger siden.

    Jeg har skilt den ad og siddet stille og roligt og fjernet støv med vatpinde.

    Derefter har jeg så fjerne cd-rom drev, da jeg aldrig bruger det, og sådan et hul til man kan sætte et form for kort ind som heller ikke bliver brugt. Men det er sådan der er "hul" ind, så den kan komme af med varmen.
    Deruder over så er der på min sådan nogen små metalplader på undersiden, som dækker for ram og processor, dem har jeg også fjernet.

    Det har hjulpet rigtig meget og kan igen stå flere timer uden at den bliver varm for alvor.

    Bare pas på hvad du laver, for du risikere at miste din garenti.

    Kan godt være den ikke har godt at det og jeg nemt kan beskadige den, men djeg overlever nok, den har fået så mange tæv alligevel.


Kommentér på:
Computeren bliver varm?

Annonce