{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Sonofon sælger snart Iphones!! {{forumTopicSubject}}

Jeg læste lige på nettet at der endelig kommer en ny stor udbyder ind på det danske marked, med hensyn til Iphone, nemlig Sonofon.. Telia har krævet høje priser for denne, og nu når Sonofon begynder at sælge den kommer der priskrig.. smiley Godt til os unge fattige studerende.. smiley

Nogle herinde der har lidt insider-viden om det ? smiley Med pris osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sonofon sælger snart Iphones!!
  • #2   20. feb 2009 http://mobilsiden.dk/index.php?aId=7748

Jae har også læst at telmore har prøvet.. Men de siger at Apple ikke gider snakke med dem.. smiley
    Bibob må vel også snart begynde deres salg som de lovede lang tid før jul!

• #4   20. feb 2009 Neej der står Telenor.. smiley Ikke helt det samme selskab.. smiley
    Telenor er den norske udgave af Sonofon..

• #5   20. feb 2009 Der står også på Sonofons hjemmeside at de har underskrevet en aftale.. smiley så den er sgu god nok! smiley

• #8   20. feb 2009 Det bliver godt endelig at få brudt Telias nærmest monopollignede position! smiley Lad os få noget priskrig, så vi kan få nogle billige Iphones! smiley

• #11   20. feb 2009 Mr. K
    Er ret sikker på at Telenor er norsk.. smiley Og det ejer en forfærdelig masse andre mobilselskaber.. smiley Så det kan sagtens hele Telenor i andre lande også.. smiley

Scott L
    En ny iPhone? ...

• #13   20. feb 2009 Jae det gør der sikkert.. Men tvivler på det er nogle ret store forandringer.. Måske bedre batteri og kamera.. Og så kommer der evt. også en mindre udgave kunne jeg forestille mig.. Ellers tror jeg ikke der kommer det vilde..

• #15   20. feb 2009 Ja farver tror jeg også der kommer flere af.. smiley Man må jo næsten håbe at der kommer bedre kamera i den, for 2 mp er jo ikke ligefrem noget at råbe hurra for, for sådan en mobil som en iPhone. Måske kommer der også et kamera foran der gør videosamtaler muligt..
    Og ja.. Ingen tvivl om 32 gb.. Den er snart at finde..

• #17   20. feb 2009 Scott L: Du kan tage ligeså flotte billeder med et 2 megapixel kamera som med et 5, det afhænger af linsen der er i kameraet.
    Tvivler dog meget på at en iPhone overgår andre telefoner når det bliver mørkt i det :].

• #19   20. feb 2009 ja i lyse forhold der sparkere iphone røv hvad angår billeder selv med et "lille" 2 mp smiley

men om natten for det røvfuld af de andre hehe

Kommentér på:
Sonofon sælger snart Iphones!!

Annonce