{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor? HJÆLP IT-EKSPERTER! :-)
  • #1   16. feb 2009 hvilken explorer bruger du ? h(hvis du ved hvad jeg mener)?.

• #2   16. feb 2009 ja... hvilket program bruger du til at gå på nettet med..? internet explorer? firefox? netscape? etc...

• #3   16. feb 2009 internet explorer.

• #4   16. feb 2009 hmm.. du har ikke nogen form for firewall på din computer eller sådan noget..?

• #5   17. feb 2009 du bruger ikke google chrome hvis ja: så slet det. Det er noget lort!

• #6   17. feb 2009 firewall, hmm.. jeg tror det ikke?
    jeg har norton antivirus, hvis det kan hjælpe?

• #7   17. feb 2009 hmm.. det er svært at regne ud hvorfor det lige skulle være den side der skulle være lukket af for hvis man ikke sidder ved computeren...

bruger du vista eller xp..?

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #8   17. feb 2009 Baboom Kabinet.

For pokker hvor jeg HADER sådanne latterlige indlæg "
    du bruger ikke google chrome hvis ja: så slet det. Det er noget lort!"

Uddyb dog hvorfor du mener, at det er noget lort!
    Hvad kan man dog bruge din kommentar til?
    Er du sikker på, at det ikke bare er dig, som ikke fatter at bruge Chrome.

Hvis du ikke har noget mere fornuftigt at bidrage med, så lad være med at skrive!

• #9   17. feb 2009 jeg bruger vista smiley

• #10   17. feb 2009 google chrome er skod du kan ikk gå tilbage nogle gange og nogle sider kan man ikk gå ind på ?

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #11   18. feb 2009 Der er sjovt nok ikke andre, som melder om de problemer....Kabinet

Men husk nu, at det kun er en beta.

• #12   18. feb 2009 ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED MIT PROBLEM?!?! smiley
    istedet for at skrive om alt muligt ligegyldigt? smiley

• #13   18. feb 2009 hmm... nu lige for at komme tilbage til emnet i to?
    pernille... nu bliver det lidt teknisk og jeg ved ikke om det er det der er galt... men det kan være at siden er blokeret af internet explorer på en eller anden måde...

åben din internet explorer og gå op i højre hjørne og tryk på fanen tools eller værktøjer på dansk...
    der vælger du fanen internet egenskaber... der skulle nu genre komme en boks op med en masse faneblade i toppen... af dem skal du trykke på den der sikkerhed...
    der kommer nu blandt andet fire ikoner i toppen af det lille vindue... der skal du trykke på "sider jeg stoler på" eller noget der minder om det... ikonet forestiller et grønt flueben...
    efter du har trykket på den er der en knap lige nedenunder som der står "sider" på... den trykker du på og der kommer et nyt vindue op hvor du så skal tilføje www.trendsales.dk...

du er seævfølgelig velkommen til at spørge hvis du er i tvivl om noget af det ovenstående...
    hvis dette ikke hjælper er jeg nød til at melde pas... smiley

Kommentér på:
hvorfor? HJÆLP IT-EKSPERTER! :-)

Annonce