{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

SERIØST problem med nyt SIM-kort {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skulle idag skifte telefon-selskab til sonofon, og jeg ahr modtaget al det info jeg sulle have med diverse koder samt de nye sim-kort... Sim-kortet og altså skiftet af selskab er idag den 9. februar så jg ahr netop for 10 min siden skiftet kortet og tastt koder oggemt koder sv, og da den så kommer ind i telfonen siger den "Indsæt korrekt SIM-kort".
Jeg tænker så at det ikke er noget særligt og prøver igen mn den siger det samme... Nu har jeg prvet 4 gange og det virer bare ikke og mit andet SIM-kort er inaktivt da jeg jo ikke længere er ved det gamle selskab...

Noge kloge mennesker der sådan lige kunne vide hvad der lige sker for min telefon??

KUN SERIØSE HENVENDELSER!!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SERIØST problem med nyt SIM-kort
Kommentér på:
SERIØST problem med nyt SIM-kort

Annonce