{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af computer
  • #1   24. jan 2009 ok smiley tak

• #2   24. jan 2009 Nej den kan ikke engang trække paint ikk køb den!! ej bare gas ;D

• #3   24. jan 2009 haha paint.. !!

• #4   24. jan 2009 Det villle være nederen at have en computer der ikke kunne trække paint , lommeregneren og syvkabale smiley haha

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #5   24. jan 2009 Den kan nemt trække cs, jeg har en 3,5 år gammel stationær,og da den blev købt var den kun en middel computer,og den kan trække css i fuld opløsning på en 20 tommer skræm(mener det er 1680*1050.)

• #6   24. jan 2009 okay smiley

• #7   24. jan 2009 vil også lige høre om det er en fornuftig pris

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #8   24. jan 2009 Mike, det kan den sagtens, men ved ikke om jeg selv ville give 2700 for den... sys du skal presse ham så vidt muligt i pris som det er lade-sig-gøreligt...

LooL for en røvtur at ha en com som ikke kan trække lommeregner... måske man sku overveje at videredistribuere til nærmeste KARA så...

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#9   24. jan 2009 hov, havde ikke lige set at det var med musog tastatur og skærm...

Tjo, umiddelbart er det en okay pris, men det kan ALTID betale sig at prutte lidt... måske du sku bde ham 2000, og så se hvad han siger - i burde kunne lande et sted midt imellem, mon ikk....

Jeg har selv tastatur og mus magen til, og det er KANON!

• #10   24. jan 2009 ok tak

• #11   25. jan 2009 er den her computer også god til spille counter strike source på, og den skal self også kun bruges til at spille på og surfe på internettet
    Her linket til den
    (link fjernet)

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#12   25. jan 2009 Den burde godt kunne køre CS - MEN Jeg synes bestemt du skal satse på den anden.

• #13   25. jan 2009 ok

• #14   25. jan 2009 Noget gammelt skod du linker til ... prøv se hvad du kan få for pengene af nyt på shg.dk eller midtdata.dk eller lignende. En Pen 4 er jo langt tilbage i rækken i forhold til hvad man bruger nu til dags

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#15   25. jan 2009 babooms nåsåer - den kan det han vil ha den til, og prisen er okay, med alt tilbehør - han får sq ikk en ny med skærm, mus og tastatur til den pris... tastatur og mus alene koster omkring 750 kr....

• #16   25. jan 2009 Hver fugl synger med sit næb ... det ændrer IKKE ved at det er noget gammelt skrammel !

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#17   25. jan 2009 Nej klart den ikke er up to date, jeg ville heller aldrig købe en com som var over 6 mdr. gammel.... men det var jo heller ikke hans spørgsmål, han spurgte om den kan spille CS og gå på nettet, og det kan den sagtens ;-P

• #18   25. jan 2009 babooms nåsåer, Hvad vil du så anbefale, da jeg kun har et maks beløb på 3500kr og det skal være med skærm og alt det andet.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#19   25. jan 2009 Nummer to du har fundet kan også godt køre css, men jeg synes den er for dyr, hellere købe en ny, der har du garanti og det hele, prøv at kigge rundt omkring på diverse internet butikker, fx. wupti.com shg.dk o.s.v man for meget computer for 3000 kr og en skræm kunne man sagtens købe brugt for enten så virker den eller også gør den ikke, det er ikke helt så enkelt med en computer, ellers koster en ny faldskræm ikke ret meget, jeg så en 16 tommer til 600 kr i eksperten forleden og de har også tit en 19 tommer til under 1000.

• #20   25. jan 2009 hej. er den har computer så bedre end de andre
    LINKET TIL DEN
    (link fjernet)

• #21   25. jan 2009 babooms nåsåer, Hvad vil du så anbefale, da jeg kun har et maks beløb på 3500kr og det skal være med skærm og alt det andet.

Spar lidt mere op istedet for købe noget gammelt hø ..

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#22   25. jan 2009 Hvad med at spare lidt mere op i stedet og så købe en ny, det tror jeg du vil blive glad for i sidste ende, hvis der bliver bøvl med en brugt computer(hvilket der nemt kan blive) så er det bare trals og tænk hvis nu en computer i snit holder 3 år, hvis du så køber en ny, ja så har du en computer i tre år og endda garanti i de to af dem, men hvis du køber en to år gammel compuer, ja så har du kun en computer i et, hvad er så billigst i sidste ende?

Kommentér på:
valg af computer

Annonce