{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Unlock? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står midt i et problem.

her idag har jeg lige hentet en pakke på posthuset, havdekøbt en mobil af en her inde..

en sony E C902.

han sagde den skulle være oplåst, at jeg ville få kvittering og alt andet med.

da den kom var der så ingen oplader, dog var der headset, overførselskabel og et usb hub. smiley
i mobilen sad der så et simkort (3)
det undrede mig da jeg åbnee pakken at der hverken var kvitering eller oplader men tækte ikke videre over det.

da jeg så satte mit telmore kort i, og tændte mobilen kom det så "indsæt korrekt Usim kort"

hvad gør jeg ?

har haft kontaktet ham jeg købte den af her inde, og han har lovet at sende kvitteringen og opladeren.
men han påstår hårnakket at den var oplåst og aldrig havde været brugt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unlock?
  • #1   21. jan 2009 Kunne godt lyde som om du er blevet snydt smiley
    Eftersom der sidder et simkort i, så kunne det godt tyde på den har været brugt, gå evt. ind på telefonen og se om der har været ringet og skrevet fra den.

Ellers er der mange unlocking butikker i hele DK, det koster som regel omkring 50 kr.

• #2   21. jan 2009 Det sku ikke fordi det er svært at få den oplåst. er sku mere bekymret for om den er stjålet eller hvad den er?

• #3   21. jan 2009 præcis kåre V

men findes der ikke en side hvor man kan tjekke Imei nummeret ?

og Kenneth J.. kan af gode grunde ikke komme ind da jeg ikke har sim koden til det 3 kort der sidder i den... og er 100 % sikker på den har været i brug trods der INGEN ridser er i den :S...

• #4   21. jan 2009 Kåre V: Men har snakket med ham som jeg købte den af her inde. og det undrede ham det med simkortet, hans undskyldning var at han havde været meget stresset men han ville sende oplader og kvitt på mobilen når han kom hjem... så nu må vi se.

• #5   21. jan 2009 Kenneth J: ved du om der ligger nogle unlockker i svendborg :P?

• #6   21. jan 2009 har prøvet smiley
    men hvergang jeg indtaster det dumme IMEI nummer og godkender beder den mig om at kontakte kundeservice på 70313313 :S?

• #7   21. jan 2009 ved den ikke er 6 måneder endnu. da den blev købt D 18 dec
    Men tak for hjælpen.
    smiley

nogen der event kender et billig unlock sted omkring svendborg eller en online unlokker?

den billigste ligger på 200 (kabel) eller 250 (kode)

hvilket jeg mener er ret dyrt.. ( pb hjemmesiden) da tråden ikke overskrider nogle regler smiley

Kommentér på:
Unlock?

Annonce