{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Canon EOS 400D {{forumTopicSubject}}

Hej baboom..

Jeg er ved at kigge på et kamera til lidt "hobby fotografering"..

Ligenu overvejer jeg et EOS 400D fra canon, som lyder til at være kanon smiley

Så jeg tænkte på at høre om der var nogle herinde der havde nogle erfaringer med kameraet, og hvad de synes om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canon EOS 400D
  • Jeppe S
    Jeppe S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #1   8. jun 2007 Synes du skal overveje at kigge lidt på nikon også.. de har virkelig lavet nogle fede spejrefleks camera.. og de virker bare..

har selv leget lidt med et D80 det er godt nok i den dyre ende.. men fuck det er nice..

• #2   8. jun 2007 John -- er det bare en ældre udgave eller mindre udgave ? har ikke lige tjekket...

Tim p -- jeg er ved at sætte mig ind i fotografi ligenu smiley det er også derfor jeg leder efter et kamera der kan noget smiley

Jeppe S -- vil da lige kigge på det, men hælder nu mest til canon..

• #3   8. jun 2007 Det er et super fint kamera. Har det selv og er rigtig glad for det (:

• #4   8. jun 2007 Jamen det jo meget positivt smiley så ved jeg da hva mit næste køb bliver =)

Jeg har også lige kigget på sådan et kamera kursus jeg fik på dvd nede fra den lokale kamerapusher aka. japan foto.. det bruger de et eos 400d, rigtig spændende...

men takker for "kommentarene"

• #5   8. jun 2007 Forresten.. nu var jeg inde og kigge på ebay, og der kan den fås utrolig billigt, fra USA... men skal man så regne med at få skat/moms på den pris hvis det sendes direkte til en?

og er der forskel, hvis man køber det, og får det sendt som gave ?

der er en del penge at spare ka jeg se...

• #6   9. jun 2007 http://cgi.ebay.com/4GB-CANON-XTi-10MP-EOS-400D-SLR-CAMERA-BODY-6-BONUS-BLK_W0QQitemZ140126660700QQihZ004QQcategoryZ147173QQrdZ1QQcmdZViewItem

Hvis man skulle købe det her, var man nød til at have en bekendt i USA som kan modtage den og sende den til dig, da de kun sender til 48 stater indenfor USA. Men det skulle ikke være noget problem for mig..

Ligenu er prisen for det ca. $625 uden forsendelse, det er ca. 3500 kr. (3600 med forsendelse)

Det bedste tilbud jeg har nu i DK er 5200 kr...

• #7   9. jun 2007 + man får 4 gb kort, og lidt andre ting til det...

• #8   9. jun 2007 Tror du den kommer igennem told&skat uden problemer ?

• #9   9. jun 2007 Ja det jo derfor man skal have en bekendt der kan sende den som en gave.. så har de ikke lov til at tage skat/moms af det...

men du må lige skrive, hvis det er den kommer igennem smiley

• #10   9. jun 2007 ja hviis de tager den inde hos told & skat, og bedømmer det er import af et produkt så skal du betale skat og moms og alt det.. hvis du nægter, så beholder de det...

Men der er også mulighed for at den går igennem uden de opdager noget...

• #11   9. jun 2007 Såvidt jeg ved tager de 10% i told, og 25% moms af prisen.. dvs hvis varen koster 3000, så ligges der et ekstra 1125 kr. - det gælder dog for lande udenfor EU

I lande indenfor EU skal der kun betales moms

Kommentér på:
Canon EOS 400D

Annonce