{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SNAKKETRÅD
  • #2   22. maj 2019 Ja bare vi får en ny regering
    - en Mette regering må det godt blive - Rød Blok
    ----- og så skal de have mindst 2 gange 4 år ---- så de kan nå at lave noget god politik

    Ja om to uger så er valget overstået ------


  • #3   25. maj 2019 Så skal vi hen og stemme i morgen ------- Husk det nu

  • #5   27. maj 2019 66 % var henne og stemme i går --- og det er flere end der plejer at stemme ------ men egentlig er det jo stadigvæk ikke ret mange ---- eller rettere, der er mange der ikke stemmer til EU valg smiley

  • #6   4. jun 2019 Åhhh hvor dejlig --- nu slipper vi -- håber jeg da -- for alt det valgflæsk ------- I morgen aften, da skal jeg godt nok følge med i radio og måske også på tv ------
    Ja så skal de lige ha nogle dage til at danne ny regering -------- og så håber jeg de går i gang med at lave noget politik --- rigtig politik i stedet for at det ævl og valgflæsk
    Og jeg ved godt, hvor jeg sætter mit kryds i morgen

    I dag har mest af alt slappet af smiley smiley smiley smiley


  • #7   7. jun 2019 Jeg vil ha den nye regering nuuuuuuu !!!!!!!

    Gad vide hvor lang tid der går -------- !!


  • #8   26. jun 2019 Nå så fik vi en ny statsminister

    ------- en super god Mette Frederiksen
    --------------- ja, hun får nok at se til



  • #9   11. jul 2019 Er der nogen der ved, hvor længe det varer, før sådan et hvepsestik, det går væk
    --- jeg synes her på anden dagen, da er det ligesom det breder sig
    ----- men det gør ikke så ondt mere
    --- men møg irriterende


  • #11   12. jul 2019 Jeg fik faktisk ca. 10 stk. ----- første dag - av av av -- anden dag, da breder det røde sig og det kløer lidt ---- 3. dag, ja da begynder det at svinde ind og blive overstået.

    Her udenfor mit vindue, havde jeg en stor flamingokasse --- som jeg har brugt til at gemme mine Filippa æbler i om efteråret og der var en papkasse i bunden og så masser af aviser -------- og jeg havde godt set, at der fløj nogle få hvepse rundt der
    ------------------ men jeg forestillede mig ikke, at der var fyldt med dem nede i kassen ------------------ men det var der ---
    så da jeg begyndte at tage indholdet op af flamingokassen -----
    så vrimlede det med hvepse ---
    og døren stod åben her ind ----
    Jeg fik mast de fleste af dem, der kom ind ----- og det var faktisk nemt nok -------------

    og langt om længe, så fik jeg lukket døren og stod herinde og kiggede ud --- Og jeg tænkte: Jeg kommer ikke der ud foreløbig --------------------
    Men der gik ikke ret mange minutter, så kom jeg i tanke om, at jeg havde en meget stor plastikpose ------ den fik jeg fat i --- og ud og så posen ned over alt det der indhold som stadig var fyldt med de fleste af hvepsene -- og så bandt jeg knude på posen ---
    og så smed jeg posen ud over hækken, ud på stien her udenfor smiley ----- og så gjorde jeg klar, og så gik jeg ned på vores Genbrugsplads (som ikke ligger så langt herfra) og satte posen der.

    Jeg har ALDRIG oplevet noget lignende -- det har jeg virkelig ikke.
    Men der er stadigvæk nogle hvepse herude (men jo ikke nær så mange)


  • #12   1. sep 2019 Så er det efterår
    --- og jeg synes faktisk, at der har været efterårsvejr i dag
    ---- der har i hvert fald været gråvejr smiley smiley smiley

    meeen der må nu gerne komme noget efterårssolskin her gennem de næste 3 måneder - smiley altså hen over efteråret smiley


Kommentér på:
SNAKKETRÅD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce