{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SNAKKETRÅD
  • #1   29. sep 2018 Sig mig er det fordi der er efterårsvejr, jeg synes jeg er træt og grokki eller hedder det groggi - nej det gør det vist heller ikke ----- men jeg kan mærke, jeg bør tage det stille og rolig -
    Et godt tegn på, at man skal tage det stille og rolig, det er når man går ud i køkkenet efter et eller andet - og når man så står der ude i køkkenet -- så kan man ikke huske hvad det var man gik efter ----- Det kræver i hvert fald et par slappe af dage smiley smiley

    Nå, nu skal de snart have efterårsferie, det arbejdende folk og ikke mindst skolebørnene.


  • #2   30. sep 2018 Jeg har læst at man kan blive sundere, hvis man kigger på sin kost -----

    Jamen en kost den bruger man vel bare til feje med --- Nåe ja, når man går og fejer gulvet, så bevæger man sig og får motion ------ ja det skulle være sundt

    Men det er da ikke nok, at man bare står og kigger på sin kost smiley smiley smiley smiley


  • #4   4. okt 2018 Ja hvis ikke det er en fejekost smiley ------- så ----

    Det som jeg bruger at rette mig efter, det er :
    SPIS VARIERET - altså varieret kost
    - ja og så noget med at tage trappen i stedet for elevatoren.


  • #5   5. okt 2018 El løbehjul --- er det ikke livsfarligt at køre rundt på sådan én ---- og så er det for øvrigt også ulovligt, hørte jeg lige i radioen - i hvert fald at leje dem ud her i Danmark ? ? ? ?

    profilbillede
  • #6   7. okt 2018 Jeg er træt smiley

  • #7   9. okt 2018 Jeg har været i haven - nede i min anden have og grave og rense jord i et par timer ----- Jeg kan mærke, jeg har lavet noget
    ------ så jeg har fået dagens motion og kondition smiley smiley


  • #8   13. okt 2018 Jeg har været ude og gå i dag i det dejlige vejr smiley

  • #9   14. okt 2018 Jeg sidder lige og tænker,
    hvis nu journalisterne holdt op med at afbryde hele tiden, når politikerne de prøver på at fortælle noget
    ---- så kunne det jo være at politikerne kunne få lov til at fortælle, hvad det er, de gør sig af tanker om de forskellige politiske emner


  • #10   22. nov 2018 Ejjjj jeg er træt
    -- jeg har været ude og cykle og været ved tandlæge og været i City Vest ------- det er farligt -- man kommer nem til at købe en hel masse ---------- !!!!!!!!!


  • #11   20. dec 2018 Flere penge til de ældre siger de - i den nye finanslov

    Jeg ville da fortrække,
    at det var flere penge til sundhedsvæsnet -- for det kommer jo i høj grad også de ældre til gode
    -- Hvis sygehusvæsnet blev bedre -- bredt mere ud over landet, så det er lettere at komme til osv. Det vil da i høj grad være en fordel for de gamle


  • #12   22. dec 2018 Nå nu skyder de nytår ind herude

Kommentér på:
SNAKKETRÅD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce