{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Tøj til ældre kvinder {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt ganske tilfældigt over denne artikel her, som handler om tøj til ældre kvinder. Jeg må undskylde mit hårde udfald mod de kvinder, som ikke har fulgt med tiden - tøjmæssigt set, for når jeg dykker ned i artiklen forstår jeg med eet, hvorfor de ikke er med på moden: Der findes simpelt hen IKKE noget for vores aldersgruppe. Er man så heldig, at man kan passe mindre størrelser, er der en mulighed for at se lidt moderne ud, men kan man ikke sy sit eget tøj, ja så ER der ingen muligheder.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/seniorliv/t%C3%B8j-til-voksne-og-%C3%A6ldre-kvinder-burde-ikke-v%C3%A6re-et-helt-overset-kapitel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj til ældre kvinder
  • #1   5. okt 2015 Linket virker desværre ikke hos mig smiley

  • #2   5. okt 2015 Jetset, det virker heller ikke hos mig, men det det virker udmærket på Facebook, og der er et billede med, men det har vi jo ingen glæde af herinde.

  • #5   5. okt 2015 Øv, Me

    Du tror du er så meget ha ha ha ha
    Nå, spøg til side. Tak for hjælpen, Me. Du er en helt smiley smiley smiley smiley smiley


  • #6   5. okt 2015 Ja, Me er mere end meget smiley smiley smiley smiley

    Jeg vil nærstudere linket når jeg er lidt mere frisk i hjernen, hvis det bliver muligt smiley smiley smiley


  • #8   5. okt 2015 Du har bare altid været noget så fornuftig, så siger vi ikke for meget smiley smiley smiley

  • #9   6. okt 2015 Nu har jeg læst artiklen, Daniella. Jeg husker fra min pur ungdom, at der var meget stor forskel på tøj i forskellige årtier, jeg så aldrig min mor i cowboybukser, det var altid kjoler, nederdele og der var hverdagstøj og søndagstøj, ligesom der var en dagligstue og en pæn stue.

    Det ændrede sig så med min opvækst, for jeg går stort set i det "samme" tøj, som dengang, jeg tænker ikke så meget på min alder, jeg går i det tøj, jeg føler mig godt tilpas i og som klæ'r, men øjne ser forskelligt, det ved jeg godt, det kan også godt være, det ændre sig, når jeg bliver en del ældre.

    Men jeg synes nu, der er mange flotte kvinder i 70'erne, og synes bestemt ikke, at de er gamle - hvis vi tager en tantekjole og et tørklæde på hovedet og en brun flad taske på armen, flade snørresko, ja, så liger vi nok gamle koner - tøj gør utroligt, det skaber folk.

    Jeg tror, hvorfor der ikke er så meget tøj at vælge imellem til 70+, det er nok fordi beklædnings/modeskaberne ikke mener, der skal være et skel, dog er der modebutikker rundt omkring i det danske land, der udlukkende har tøj i str 42 og opefter, men kan se, at det også er smart smiley


  • #10   6. okt 2015 Det kan være, du har ret, søde jetset.

    Jeg går i to forskellige ældreklubber, Ingen af medlemmerne har skiftet stil i alle de 15 år, jeg har gået der. Måske er det miljøet, der gør sig gældende. Vi er alle fra arbejderklassen, som det hed før i tiden. De fleste er meget stillestående, men nu pibler der "unge" ældre , nye medlemmer frem, som er mere "med" og dermed også viser det i påklædningen.

    Ret skal være ret. hvis jeg skal have en super smart nederdel med lidt længde, hænger de som perler på snor i Malmø, Derfor lægger jeg mine tøjpenge der ( altså hvis det skal være noget ekstraordinært) Der er der ingen som helst problemer med at købe smart tøj til rimelige priser, som også JEG kan få fornøjelse af.


  • #12   8. okt 2015 Tusinde tak for de forskellige links. Der er noget vildt smart i mellem, kan jeg godt se, og der er store størrelser, som jeg kan vise til dem, som har behov for det.

    Jeg gemmer det hele på en USB nøgle, så kan jeg altid vise det frem lynhurtigt. Der er masser af inspiration smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #13   8. okt 2015 Jeg har kikket på tøj til store størrelser - jeg må sige, det er pebrede priser, når man omregner fra Euro til danske kr., men det er da en stor inspiration for de store størrelser, så helt tosset er det jo ikke :)

Kommentér på:
Tøj til ældre kvinder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce