{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

En svamp til ansigt og krop {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været i "Normal" for at købe en svamp til datteren og mig selv. Den hedder " Konjal svamp", og er et naturprodukt, som stammer fra Asien.
Svampen kan bruges til alle hudtyper.

Læg den nye svamp i blød nogle minutter. Den skal ikke bruges i tør tilstand. Pres svampen - ikke vride den.

Masse`r svampen i ansigtet i bløde cirkulære bevægelser og skyl efter med vand.

Efter brug presses vandet ud af svampen og hænges til tørre.

For mig har den gjort to ting: Den har taget de små hår jeg havde på hagen og i siden af ansigtet. Før jeg startede med svampen, tog jeg dem med en engangsskraber.

Den anden ting jeg har i ansigtet er en teglknude lige ved øjet. Den er begyndt at skrumpe ind, efter jeg begyndte at skruppe mit ansigt med svampen. Der er to slags, som I ser på billedet, men jeg tror, det er den røde halvkugle, som er lettest at finde.

Prisen er til at overskue: 29 kr. i "Normal".
Den er væsentlig dyrere i "Matas". Jeg vil råde jer til at købe den i "Normal" hvis der er en sådan, hvor I bor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En svamp til ansigt og krop
  • #1   10. jul 2015

    profilbillede
  • #2   10. jul 2015 Den lyder meget spændende, den kunne jeg godt tænke mig at prøve, dog kender jeg ikke denne kæde: Normal, har aldrig hørt eller læst noget om den, jeg må se, om der ligger en i nogenlunde nærhed ellers må jeg ty til Matas, selvom den er noget dyre, skriver du - elsker natursvampe, har altid køb i flere forskellige størrelser, når jeg har været syd på ... smiley

  • #3   11. jul 2015 Jeg ved, at når min datter anbefaler mig noget, så svigter det ikke, hun er genial til at finde gode produkter, fordi hun er allergiker. Du ved nok, at nød lærer nøgen kvinde at spinde smiley

    Jeg fik et mindre chok, da jeg pludselig opdagede, at min teglknop ved øjet var skrumpet ind, og den er svundet endnu mere siden i går. Det er et mirakel. Jeg siger også til hende, at nu må jeg være sød ved hende et helt år smiley

    De små tynde ulækre hår i ansigtet er helt væk nu, så jeg er fri for skraberen. Jeg ved ikke, om svampen tager hårsækkene med, men det vil tiden vise.

    Jeg er sikker på, at følger du anvisningerne, bliver du lige så glad for den svamp, som jeg er. Nu har jeg to, som du ser. Den flade kan jeg bruge til benene, da der sidder meget løs hud som sidder fast i strømperne.

    Hvis du køber den, må du gerne fortælle mig, om hvordan det går smiley


  • #4   11. jul 2015 Ja, jeg synes, den lyder rigtig godt, så den vil jeg også prøve. Og jo, så bliver du altstå nød til at være sød ved din datter resten af året, det mangler da bare ... smiley

    Jeg glemte også at spørge, om det kun er vand og svampen eller tilsætter du nogen form for sæbe ??


  • #5   12. jul 2015 Du kan bruge med og uden sæbe, bare du skyller dig bagefter. Jeg kan fortælle dig, at mine bens hud hang i laser og var tørre som pap. Efter jeg begyndte med svampen var de efter ganske få dage glatte og fine. Jeg smører dem med Nevea creme efter svampebehandlingen.

  • #6   12. jul 2015 Jeg skal nok skrive her, når jeg har fået fat i disse svampe, jeg synes de lyder til at være kanon - der er noget over naturen, der bare er så godt smiley

  • #7   12. jul 2015 Da jeg bor et godt stykke vej fra en "Normal" påtænker jeg at gå i Matas, det er dog en noget højere pris, men prøv at kigge med her og se hvor mange forskellige de har smiley

    http://www.matas.dk/soeg/konjac+svamp#&hisState=[4:342]


  • #8   12. jul 2015 Det er sgu da priser, der vil noget. Nu kender jeg kun de to jeg har, den firkantede med rillerne og halvkulgen som fås i forskellige farver. Men du kan da købe en, og hvis du kommer i nærheden af "Normal" kan du jo købe en der også, Jeg tror måske de har dem i Føtex, men de er også dyrere end i "Normal" men billigere end i Matas, så bare tag det roligt, for pludselig er den der.

  • #9   26. jul 2015 Nu har jeg fundet en hjemmeside, hvor de sælger disse Konjac Sponge Svampe, jeg kan se, der er mange slags, men har fundet ud af, hvorfor de har forskellige farver, det er fordi de er tilsat en masse godt - jeg vil have en til ansigtet og en til kroppen, måske 2, synes de lyder til at være rigtig gode ... smiley

  • #10   27. jul 2015 De er så dejlige at skrubbe huden med. Det er et godt køb, og hvis du ikke kan finde "Normal" , synes jeg alligevel, de er pengene værd. Jeg har en til ansigtet og en til kroppen smiley

  • #11   28. jul 2015 Glæder mig også til at prøve dem, jeg skal nok skrive her, når jeg har prøvet smiley

  • #12   28. jul 2015 Min datter siger, jeg har fået en pænere hud i ansigtet. Jeg synes også selv, der er sket noget smiley smiley smiley

  • #13   17. nov 2015 Nå, Daniella, bedre sent end aldrig - jeg kørte i dag forbi en NORMAL og tænkte, at jeg ville prøve, at gå ind og kigge efter disse svampe, holda op en butik og med priser, hvor alle kan være med, jeg købte 2 konjac svampe med 2 forskellige farver, jeg ved, at farverne betyder noget, alt efter din hudtype, så det vil jeg lige undersøge, det fremgår nemlig ikke af deklarationen, der står det samme på dem alle - men lad mig nu se, en meget interessant butik - og ja, jeg kunne jo heller ikke lade være med at købe andet, min indkøbskurv var nok lidt for stor smiley

    Men havde jeg været i MATAS, så var beløbet nok dobbelt up om end ikke mere, det er ikke sidste gang, jeg kører forbi denne butik, tak for tip smiley smiley


  • #14   17. nov 2015 Det er så lidt, søde jetset. Jeg handler meget i "Normal" efterhånden, for deres varer er lige så gode, som i Matas og Føtex - de er bare billigere :)

  • #15   17. nov 2015 Ja, Daniella, det så jeg så i dag, det er utroligt, og jeg siger dig, der var bare masser af kunder, glæder mig til at prøve denne Konjac - tror jeg venter til kaffen smiley smiley smiley

  • #16   18. nov 2015 Ja "Normal" er blevet populær, og er en stor konkurrent til Matas og Føtex samt andre firmaer.
    Du kan have en rigtig god dag, for jeg har ikke tid mere - jeg smutter smiley :)


  • #17   18. nov 2015 Du må også have en god dag, Daniella smiley

  • #18   20. nov 2015 Det er godt nok en lovende svamp, holda op hvor er den god, jeg er helt vild med den - der er sket en opstramning i min hud, kommer måske til at ligne en dukke smiley - jeg vil også prøve, om jeg kan få fat i den til kroppen, den synes jeg ikke lige umiddelbart de havde, men vil da prøve.

    En meget lækker svamp, Daniella, tak for tip smiley smiley


  • #19   20. nov 2015 Det er derfor, vi har gruppen her, så vi kan komme med nogle gode tips til hinanden. Jeg skal snart hen og købe en svamp til ansigtet, for nu har jeg haft mine så lang tid, så de er begyndt at smuldre, men de holder længe, og så er det et godt køb.
    Tillykke med svampen og den fine hud, du vil få, jetset smiley :) smiley


  • #20   20. nov 2015 Tak, Daniella, dejligt med sådan en gruppe smiley smiley

Kommentér på:
En svamp til ansigt og krop

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce