{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tja hvad skal man sige
  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #2   25. okt 2007 Okay, jeg ved heller ikke om jeg skal.. Har været afsted de sidste par weekender, det kunne være man skulle tage en slapper. "hvertfald bare fredag"

    Jack .- Hvorfor går du ikke i byen mere?


  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #3   25. okt 2007 Okay, jamen så er der ikke så meget at gøre ved det.. Hvilken del af byen bor du i ? Hvis man må spørge ?

  • #4   25. okt 2007 Så er hun her - længe ventet - så kan festen begynde piger og drenge...
    (sorry fik ordre på at jeg skulle sætte gang i tingene)

    Og nej jeg skal desværre heller ikk i byen i weekenden - skal flytte, male, tapesere klippe og klistre...


  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #5   25. okt 2007 Super, i hvinningdal der har jeg boet sammen med mine forældre til jeg blev 17 - Jeg bor i sejs nu ?

  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #6   25. okt 2007 Velkommen til fluen på væggen.. Dig har jeg hørt om før =) Hvor er det nu lige.. Hvad er det du skal flytte male osv? Der går da tid endnu inden du flytter ikek ?

  • #7   25. okt 2007 Ja Jack det er bare dig der ik er med.. *G*

    Majbritt jeg mener oss jeg har hørt om dig før?? Er det ikk dig der var så meget snak om engang for et par år siden??? *G*

    Har jo allerede fået lejligheden stillet til rådighed - så jo hurtigere jeg får malet jo hurtigere kan jeg flytte ind - så trænger du til at prøve at bære lidt tungt op og ned af trapper (work the buns !) så er du velkommen forbi - så kvitterer jeg med iskolde flyttebajere:-)


  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #8   26. okt 2007 Fluen: Jo det er lige mig der var så meget snak om =) Men det er der ikke mere.. Sådan noget gør jeg ikke mere =)
    Når jeg lige kommer til at tænke på dit bruger navn er det så ikke dig der bor ude på landet ? Derude af markvejen

    Hvis der er flytte bejer kan du lige tro jeg er klar du.. Hvornår starter vi ?


  • #9   26. okt 2007 Majbritt - jo det er mig... Også kaldet flueknepperen... Der er oss utrolig meget snak om mig i krogene.... smiley

    Hvis du kommer nu kan jeg godt ha en øl eller to parat - men vi kan også godt vente til en weekend hvis duin boss ikk synes det er så godt du kører derfra kl 9 om formiddagen for at drikke flyttebajere med mig smiley


  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #10   26. okt 2007 Ikke en god ide har mega travlt.. Men min chef har fri idag... Så kunne godt ha gjort det. =)

    Du siger bare til så er jeg klar..


  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #11   26. okt 2007 Flemming... Jeg kender heller ikke nogen herinde.. kun Fluen.. Men det er netop det der er meningen med denne gruppe..

    Hvor bor du så henne af i silkeborg ?


  • Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #12   26. okt 2007 Flemming : Så kender du jo osse en herinde nu =)
    Jeg bor i sejs =)


  • #13   26. okt 2007 Jeg bør jo faktisk snart melde mig ud af silkeborg gruppen da jeg jo flytter til pederstrup... Måske jeg burde oprette en gruppe for os i Pederstrup... Det blir sku nok babooms mindste gruppe smiley

  • #14   26. okt 2007 Flemming - ja det ku være jeg skulle oprette sådan en .. Ej tvivler på det kan svare sig... Majbritt har også været så flink og kalde gruppen Silkeborg OG OMEGN:-) -så må jeg godt være med lidt endnu...

  • #15   26. okt 2007 Ha ha en outsider.... Håber det er på grund af hvor jeg bor og ikk pga min personlighed smiley


  • #17   26. okt 2007 Tvilum babe - ja det er så.. Går ud fra du har arbejdet på Designa møbler så?? Det er vist næsten det eneste der er i Pederstrup;-)

Kommentér på:
Tja hvad skal man sige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce