{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Vild Med Dans {{forumTopicSubject}}

Det er langt fra alle, som er vilde med Vild Med Dans, men uanset om man kan lide programmet og følger med i det eller ej, er det i morgen, der er sæsonstart på Vild Med Dans 2014 på Tv2 kl. 20. smiley

Årets 10 par er:

Thomas Wiwel & Katrine Bonde
USO & Jenna Bagge
Helge Vammen & Sofie Kruuse
Besir Zeciri & Mie Moltke
Ditte Ylva Olsen & Morten Kjeldgaard
Tine Baun & Frederik Nonneman
Astrid Kragh & Thomas Evers Poulsen
Sara Maria Franch-Mærkedahl & Silas Holst
Erik Brandt & Vivi Siggaard
Line Kruse & Michael Olesen
Johannes Nymark & Claudia Rex
Paprika Steen & Mads Vad

Der er ikke så mange af kendisserne i år, jeg rent faktisk kender... kun cirka halvdelen (Paprika Steen, Line Kruse, Astrid Kragh og USO), men min sympati plejer nu også at følge danseevnerne snarere end personerne, så det gør mig egentlig ikke så meget.

Jeg er lidt "nervøs" for, om der mon er folk derude, som vil forsøge at ødelægge programmet igen i år, ligesom det blev forsøgt med Allan Simonsen-effekten sidste år, men indtil videre er jeg optimistisk og glæder mig til en ny sæson. smiley

Hvad med I andre? Skal I se Vild Med Dans i år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild Med Dans
  • #2   11. sep 2014 Jeg ser det ikke. HAR danset meget og elsket det. Men det var anden form for dansk, end jeg har set i småklip fra Vild med Dans. smiley
    Vi dansede til rytmisk musik udelukkende - kunne osse kaldes rock, med selvfølgelig også ballader ind imellem, - men stadig anderledes end i udsendelsen. smiley
    Vi var en tidlig 60èr generation, jo smiley
    khb


  • #3   12. sep 2014 Nu bliver jeg nysgerrig, Bitten... Gik du til danseundervisning dengang, eller hvordan?

    Det, de danser i Vild Med Dans er såkaldt "ball room dance"; det vil sige vals, jive, rhumba, quickstep, slow fox, wienervals osv.

    Jeg har været fuldstændig pjattet med stort set alle former for dans, siden jeg var en lille pige, og min kæreste og jeg gik til "Vild Med Dans Pardans" i et par år, men måtte så desværre stoppe. Vi håber at kunne få det til at hænge sådan sammen, at vi kan starte op igen næste år. Det er for mig forbundet med en fantastisk livsglæde at danse. smiley


  • #4   12. sep 2014 Ja, Louise - netop livsglæde smiley OG nej jeg gik ikke til undervisning. Var bare barn af rocken - havde dog spillet guitar siden mit 6 år og sunget helt fra lille bitte - så det gjorde jeg altid (af lyst) - men som teenager kom dansen helt naturligt ind i billedet. Vi "festede" med den rytmiske musik og dansede løs . . rytmen havde vi . . smiley Jeg `kender til` ball room dance` og så forøvrigt dèn fantastiske film herom, for mange år siden. Og nej, det er slet ikke mig .. Men så mange elsker jo programmet smiley , og jeg ønsker jer alle en dejlig oplevelse med dansen i aften
    smiley

    khb smiley


  • #5   12. sep 2014 Jamen både dans og tv er jo i høj grad en smagssag, og vi kan ikke alle sammen holde af de samme programmer... eller for så vidt de samme danseformer. smiley

    I øvrigt er jeg også helt vild med dansefilm... "Dirty Dancing", "Flashdance", "Footlose", "Shall We Dance", "Take The Lead", "Step it Up", "The Forbidden Dance is Lambada" (elendigt skuespil, men den er værd at se for musikken og dansen), "Strictly Ballroom"... åh, jeg kunne blive ved. smiley Og der er kommet en ny britisk dansefilm, en komedie, som hedder "Cuban Fury"... den vil jeg også vældigt gerne se. Du kan se traileren her... jeg tror, den er sjov:

    http://youtu.be/z02_Oc9map4


  • #6   12. sep 2014 FILMEN JEG TALTE OM, ALLERFØRST:

    Den sidste dans
    Genre (r) Drama , thriller
    Instruktør Colin Nutley
    Producent Katinka Faragó
    Manuskript Colin Nutley
    Skuespiller Helena Bergström , Reine Brynolfsson
    Premiere 1993
    Spilletid 113 minutter (TV-versionen 109 minutter)
    Land Danmark , Norge , Sverige
    Sprog Svensk
    IMDb
    Nok ikke let at få fat på. Det var svært bare at få googlet noget frem om den. Men hèr dog tiltlen og lidt mere. Ikke en hyggelig film, som de øvrige dansefilm.
    Jeg er nu osse glad for et par af dine nævnte dansefilm - og tror det er `Dirty Dancing` smiley jeg specielt kan lide . . kan ikke huske navnet på hovedpersonen smiley
    b smiley


  • #7   12. sep 2014 Dirty Dancing er med Patrick Swayze og Jennifer Gray i hovedrollerne. Den er en af mine absolutte yndlingsdansefilm, og jeg har ikke tal på, hvor mange gange, jeg har set den. smiley

    "Den Sidste Dans" må jeg lige se, om jeg kan finde et sted... man kan aldrig vide. smiley


  • #8   12. sep 2014 Ja, netop, mente nok det var Dirty dancin. Selv jeg har set dèn nogen gange - de danser meget sensuelt i nogen af scenerne smiley
    b smiley


Kommentér på:
Vild Med Dans

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce