{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.248 visninger | Oprettet:

Hva' sysler du med ? {{forumTopicSubject}}

smiley
ja lad os starte med at se hva' vi går og sysler med i vor små hjem*

måske syr du, eller maler -eller laver billeder i decopage -eller en blanding.... men skriv lidt om din gøren ud kunstens smiley spændende verden*

måske du er intresseret i kunst - ved at se det - mer' end at lave det selv- så fortæl hva' der gør' dig glad*s*

ha' en go' dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva' sysler du med ?
  • #2   18. feb 2014 nææææ heller ikke mig- men sysler gør man jo nok altid, det er bare ikke altid "det" man sysler med - man allerhelst vil lave lige nu!!

    jeg har et par projekter der skal være færdige- meeen jeg kan slet ikke find vejen frem*

    men så har jeg flyttekasser og mega' projekt med badeværlset og - ja det ligger osse stille-

    men jeg har da' et sy projekt der er igang - min datter skal med til J-P0P i kbh - engang i marts- sååå Det skal gøres færdig - klokkeblomst!!!

    bare vent til foråret pibler frem ...så kan vi igen....er det ikke sådan - ny energi
    venligst hannetove
    og go' bage dag - med My little pony kage


  • #45   8. nov 2015 Jeg tager forskud på julen med denne fletning:



    profilbillede
  • #46   9. nov 2015 smiley den er flot - så skal der vel en julestjerne i næste gang*ss*


  • #47   9. nov 2015 Hva' sysler jeg med- eller hva' skulle jeg gerne igang med*

    vi skal ha' Julemarked 21/22 nov - så jeg skal igang med at planlægge det jeg skal ha' med- jeg skal ha' syet juleforklæder og gerne store julesokker - alt sammen a' stof/tøj- rester!!.....

    meen jeg vil gerne ha et par a' mine mange photos udstillet osse på Kulturcafe'en, vigerslevvej 54 B- i valby...så jeg skal ha' købt stort photopapir og tildkåret billederne - så de lige få det LOOK jeg vil ha'

    så joeee jeg har et par projekter at komme igang med*

    seees vi r´til julemarkedet?


  • #48   23. nov 2015 Fælles billedkunst Vinter udstilling

    ja så er der tilmeldt 5 og jeg nr. 6 - og der er 3 på vente stolen- hvis nogle hopper fra* det er så dejligt at vi allerede på denne side a' nytår kan sige at der er fælles vinter udstilling fea 30 jan til 2 april 2016
    (det er dog underligt at skulle skrive 2016 - wow som tilden flyver)
    der kommer flere oplysninger senere- håber i kikker forbi også gerne når vi har fernisering -
    ha' en dejlig mandag - nyd det flott hvide*s*
    venligst hannetove
    & kulturcafe'en
    vigerslevvej 54 b
    2500 valby


  • #49   23. nov 2015 Hvis alt går vel, tropper jeg op en dag i december, Så jeg følger jer, og er der ikke noget, der kommer i vejen, ja så er det ud på Vigerslevvej, det foregår :)

Kommentér på:
Hva' sysler du med ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce