{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad får man Lørdagen...
  • #1   14. okt 2007 Vi var ude hele dagen. Skulle hjælpe min mor med at flytte og så spiste vi aftensmad hos farmor og farfar. Det var en dejlig træt basse som skulle i seng..

  • #2   14. okt 2007 Okay.'Patrick er os meget træt i disse dage, nu han har lungebetændelse. så han får lige morgenmad og leger lidt og så skal han ind og putte, og så skal han have middagsmad og så leger han lidt og så skal han ik og putte igen.. smiler.

  • #3   14. okt 2007 åh det er hårdt. Silas har os fået bronkitis så det er samme dur... Dog er det blevet bedre efter pen

  • #4   14. okt 2007 patrick startede først på medicinen i går så han må ikke komme i dp man,tirs,onsdag det er lidt søn for han for krudtet bedre a der over sammen med de andre krudt ugler hehe men det skal jo nok gå

  • #5   14. okt 2007 ja sådan har vi det jo også selv... det er bare hårdere når det er de små basser som det går ud over. Det var første gang Silas var syg

  • #6   15. okt 2007 bronkitis varer vidst os længere tid end lungebetændelse. havde jeg os som barn.. det varede i tre uger

  • #7   16. okt 2007 Hmm min lørdag går enten med at jeg skal arbejde, gør jeg hver anden lørdag. Den lørdag hvor vi har kæresten børn står vi op ved en 7-8 tiden og hygger lidt. Ved en 9 tiden smutter vi i bad og går op og leger bagefter. Eller kører et sted hen. Til middag skal pigen sove til middag. Resten af dagen leger vi enten eller er ude og opleve noget. Da vi jo kun har dem hver anden weekend skal der jo opleves/nåes en masse når de er her.

Kommentér på:
Hvad får man Lørdagen...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce