{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Bedstevenindens nye kæreste.... {{forumTopicSubject}}

Nu skriver jeg lige et forum igen! (-:
Men min bedsteveninde har fået en ny kæreste. I starten syntes jeg han var skide sød og sjov at skrive med, og came med, self sammen med min bedsteveninde..
Hver dag i skolen snakkede hun kun om ham, ham, ham! Hver eneste gang jeg havde problemer, så sagde hun nå, men jeg har været sammen med kæresten.. osv osv.. Det gjorde mig self ked af det og jeg begyndte at snakke med de andre tøser fra klassen, dem som hun ikke kan fordrage..

Nå men, altså ham her drengen begyndte at skrive alt muligt ps om mig osv.. Og det syntes min bedsteveninde self var sjovt..
Ham der drengen skrev så til mig om, hvorfor jeg var sur .. Jeg var egentlig ikke sur, jeg syntes bare ikke det er fair at jeg står der 2 mod 1 ? /: Han skrev at jeg ikke kunne ganges med 0 og at jeg ikke betød noget for ham?

- Fair nok, du kender ikke mig, mine problemer eller noget.. så jeg syntes bare at skal lukke sin røv... (Undskyld sproget)
Ham og jeg snakker ikke sammen... Blandet andet fordi jeg syntes ikke han er særlig sød, når han sviner mig til..

På fredag skal jeg så til 2xx18 års ved en ven og hans ven.. Og min bedsteveninde er så hjemme her i Randers, med kæresten og sin far.. Og hende og ham kommer så også fredag aften.. Og lille mig har et temperament, så man ved aldrig om jeg går hen og siger noget til ham?(-:

- Jeg ville egentlig bare ud med det igen igen, fordi jeg nemt op ikke ved hvad der kan ske på fredag?..
Skal jeg bare ignorer de 2.. eller snakke med dem??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedstevenindens nye kæreste....
  • Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 191
    #1   18. jul 2012 Jeg synes du skal prøve at vise dig fra en voksen side og ignorere dem, i sær ham, det tror jeg du vinder mest respekt ved

  • #3   18. jul 2012 Er også enig med Alice, livet er sgu for kort til sådan nogle mennesker! Der vil altid være nogen som man ikke kan med, af forskellige årsager, nogle gange uden man ved hvorfor. Og at din "veninde" prioriterer hendes kæreste over jeres venskab er sgu sløjt, så spørg dig selv om hun virkelig er din veninde?! Ud fra hvad du skriver lyder det som om, at hun er så usikker på sig selv at hun er nød til at medløbe/nedgøre andre for at have det godt med sig selv, og det skal man ikke spilde sin tid på. Deres forhold går måske i stykker på et tidspunkt, og så kommer hun nok kravlende tilbage og undskylder osv., men du kan være sikker på at hun vil gøre det igen hvis hun finder det nødvendigt for at have det godt med sig selv. Hun har vist sit rigtige ansigt, og det vil sandsynligvis ikke ændre sig, selvom hun lover guld og grønne skove.

    Bare min mening


  • #4   18. jul 2012 Det mest voksne valg i den her situation ville nok ikke være at ignorer dem, men konfronterer fyren direkte ??? smiley
    livet er jo kun interessant hvis der sker noget hele tiden! smiley
    Folk har tit en helt anden mening når man konfronter dem irl! smiley


  • #5   19. jul 2012 Lad være med at opsøge konflikten - hvis de kommer og snakker til dig, så svar høfligt, hvis de drejer samtalen over på noget du ikke gider snakke om, så undskyld dig og gå smiley . Hvis de ikke kommer over og snakker, så ignorer dem og hyg dig med de andre til festen, lad dem ikke have fornøjelsen af at ødelægge en festlig dag for dig smiley

  • #6   19. jul 2012 Okay tak for jeres svar ! (-:
    Det vil jeg helt klart prøve!


Kommentér på:
Bedstevenindens nye kæreste....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce