{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.033 visninger | Oprettet:

sync kontakter med Gmail {{forumTopicSubject}}

jeg har en del kontakter på min iphone og syntes bestemt ikke det er så nemt at få dem flyttet over på min kontakter på min gmail via itunes selv om det burde værer så simpelt så kommer der intet frem på min gmail

er der nogen der ved noget om hvorfor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sync kontakter med Gmail
  • #1   6. mar 2012 Har du sat det op via Exchange?

• #2   7. mar 2012 ja har lavet en exchange opsætning som der var beskrevet på min google søgning

men når jeg så syncer så kommer der stadig ikke kontakter på min Gmail når jeg logger ind via pc på gmail

• #3   8. mar 2012 Måske skal du oprette dem på Gmail først, og så lade den synce over på telefonen. Ved det er dobbelt arbejde, men sådan gjorde jeg vist.

• #4   8. mar 2012 ok og så i hatten får man så ryddet op i kontakter
    opretter du så i gmail og syncer bagefter hvad så når du står i marken og tilføjer en kontakt på iphone skal den så også oprettes 2 steder

• #5   8. mar 2012 Nej det går begge veje. Så hvis du opretter i Gmail eller på telefonen, synces den til det andet sted.

Det var mere de allerede eksisterende kontakter der skal oprettes på ny, så vidt jeg ved.

Kommentér på:
sync kontakter med Gmail

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce