{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

nye billeder :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så heldig at, jeg havde en ven, der er igang med at uddanne sig fotograf, ville bruge mig, til nogle "øve" billeder. og som pige, siger man jo ikke nej smiley

- det er første gang jeg overhovedet får taget billeder på den måde, og planen er ikke at jeg tror jeg skal noget stort med det, jeg hygger mig bare med og blive brugt af ham, engang i mellem.

i må gerne kommentere på den, på god og dårlig kritik, så jeg kan blive bedre næste gang han vil bruge mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye billeder :)
  • #1   22. jan 2012 du skal i hvert fald øve dig mere i ansigts udtryk.. smiley
    øv dig foran spejlet og google nogle poseringer. man kan finde meget inspiration hos andre som har taget billeder.

    men du er helt sikkert en smuk pige - jeg er squ egentlig ret spændt på at se din udvikling omkring at være "lege - model" . smiley


  • #2   22. jan 2012 hehe, ja det har jeg os fået a vide, har det samme ansigtsudtryk på alle billederne smiley
    og det er ihvertfald noget jeg vil arbejde med, og så må vi se om det bliver bedre , og tusind tak. billederne skal nok blive lagt herind, når der kommer nye . smiley


Kommentér på:
nye billeder :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce