{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Gendannelse af iphone. {{forumTopicSubject}}

Min iphone er begyndt at fucke lidt.
Så skal ha gendannet den inden jailbreak.

Men når jeg er i itunes og trykker gendan, så kommer der et nyt vindu op hvor jeg der står at den vil gendanne og opdatere til nyeste software.

Kan jeg ikke fravælge opdateringen ?
Da jeg gerne vil forblive på 4.3.3 indtil viderer ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gendannelse af iphone.
Kommentér på:
Gendannelse af iphone.

Annonce