{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygter: den nye iPhone 5 med 4" skærm
  • #3   26. feb 2011 der har været meget snak om at fjerne home knappen.
    de har arbejdet med "klem for home" ved jeg. dog som produtype til "iphone nano"
    men er ikke sikkert det bliver til noget smiley

• #5   27. feb 2011 Ja rygters bureau er altid spændende jo. Håber dog at der virkeligt kommer NOGET nyt !

Har ikke gidet at skifte min 3GS ud med en 4'er. Forskellen er simpelt hen for lille. De få ting der er bedre på en 4'er er ikke noget jeg direkte har noget at bruge til kontra den gode gamle. Når man alligevel har "gummi" på mobilen er der designmæssigt heller ikke det helt fede i en 4'er kontra 3GS.

• #6   27. feb 2011 hr O

netop deraf navnet RYGTE smiley

frank

nej springet fra 3gs til 4 er ikke stort nok.
    5 sku efter sigende få mulighed for at betale ting bare ved at holde sin iphone hen til. NFC hedder det vist.. er dog ikke sikker.

• #7   27. feb 2011 Skal have en 5'er uanset hvad den kommer til at kunne. Har længe været fristet til en 4'er men har ikke gidet at punge ud.

• #8   28. feb 2011 vi er 7 i min familie der har iphone.. 2 af os har 3gs.. og overvejer ikke engang at skifte til 4'er.. synes det mange penge at smide ud af vinduet.. Og det er jo ikke fordi kameret er meget bedre.. men den der Retina skærm er godt nok lækker.. men åbenbart ikke lækker nok.. og de 2 i min klasse der røv blære sig med en 4'er kan jo ikke hamle op med en 3gs med jailbreak..
    Men til den der 5'er..
    hvor er den dog klam.. ? Ligner mere legetøj.. Håber den er fake.. det ligner ikke noget apple ville lave..

• #9   28. feb 2011 360

pas på hvad du siger. det med den er klam

er nøjagtig det de skrev på alle sider da de fandt iphone 4 på en bar. alle holdte 100% på at apple aldrig kunne finde på at lave sådan en grim telefon hvor antennen ikke engang gik hele vejen rundt og der var gab og kantet design.

men apple sendte den jo alligevel på markedet sådan som den så ud da de fandt den på baren smiley

men ja er en STOR designændring. og ved ikke engang selv om jeg kan lide det.

men de har snakket om edge to edge screen rigtig længe. ligesom de har snakket om at droppe homeknappen. ios4.3 understøtter jo udvidet gestures. hvor blandt andet home knappen bliver emuleret med at glide fingeren på en beskemt måde.

• #10   1. mar 2011 Hr o.. Det jeg mener er at en 3gs er meget federe end en iphone 4 uden jailbreak.. smiley

Henrik.. Du har sku fat i noget.. Men apple kan jo starte med at gøre deres system mindre lukket.. overvejer kraftigt at skifte til Htc igen..

Kommentér på:
Rygter: den nye iPhone 5 med 4" skærm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce