{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu da sæson`en er godt i gang
  • #1   6. sep 2009 Tager til sverge på torsdag for at se om der ikke skulle være nogle store bukke der har glet at de skal langt ind i skven nu her smiley
    + se efter kronkalv, dåhjort og vildsvin.

• #2   6. sep 2009 Jeg har været på andetræk en enkelt aften sammen med en kammerat der lige har fået jagt tegn. Og han fik skudt en enkelt and. Og så skød han forbi på nogle stykker.
    Og næste weekend skal jeg til Hemmet(vestjylland) hvor jeg lige har lejet noget jagt sammen med min fætter. Der skal vi så sætte fodertønder op, fjerne en masse krat og så gå lidt på jagt. Og hvem ved, måske der kommer en flot hjort forbi en af dagene som kunne tænke sig at falde for en 308W.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #3   6. sep 2009 Jeg var ude med prammen i tirsdags for første gang nogensinde, det bød på del chancer til krikænder, jeg skød kun forbi til en enkelt flok. I lørdags ville jeg så ud med prammen igen, men det blæste for meget, så kørte hjem igen, så tænkte jeg at jeg lige kunne tage en lille morgentur på mc'en (kawasaki gpz 500), hvilket endte med at jeg kom til at opleve hvad der sker når man blokere forhjulet(forstuvet håndled og del skrammer til mc'en), så det er en lille smule træls.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#4   6. sep 2009 Så fik jeg alligevel min første gråand i dag, en forstuvet hånd skal da ikke forhindre jæger i at komme på jagt.

• Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #5   6. sep 2009 Et par grå ænder her os. Simon S det kan næsten aldrig blæse for meget hvis du er på træk jagt med pram.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#6   6. sep 2009 Christian V Jo når vandstanden er ½ m over normalen og bølgerne højere end prammen og især når man har en (Tostrup) boble hvor bølgerne ikke brydes, men fortsætter lige ned i den.

• #7   7. sep 2009 Har kun været ude en gang herhjemme blev til to gråænder, og er lige kommet hjem fra sverige hvor det blev til en ulige 14 ender, der tog en sølvmedalje... Er en temmilig glad jæger lige nu.....
    Og vil i samme omgang gerne høre om der skulle være nogen der kender til nogen der kan hovedmontere dyret, Behøver ikke papirer bare et godt arbejde...

• #8   8. sep 2009 Her er billeder af dyret...
    http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13923

• #9   8. sep 2009 Det er sgu en flot hjort Christian, Tillykke! ..
    Hvor i Serige er den skudt?? Er dåhjortene også der oppe fra? smiley

Skal selv op af mod Oskarshamn her på torsdag og se efter, ja det har jeg skrevet ovenover smiley

• #10   8. sep 2009 Tak skal du ha, den er skudt nede i skåne. Nej de er fra Holstebro egnen

• #11   8. sep 2009 Okay smiley Håber dælme der kommer noget for når jeg tager der op igen i år smiley

• #12   8. sep 2009 Har du været deroppe før da, og hvad gik du efter der, kunne godt tænke mig at komme på bukke jagt deroppe, men synes der er for mange jeg ikke har tiltro til når de reklamerer med deres ture, og andre vil ha fra 6-30.000skr for en buk, og der er altså mere end jeg vil give..

• #13   8. sep 2009 Min far var med sådan et jagtrejseselskab der oppe, men så året efter gik han uden om jagtselskabet og direkte til den svenske bonde, og det var jo fint fordi bonden fik flere penge og min far og hans venner skulle ikke betale så meget.. De har været der oppe lige siden og det er vel 10 år siden nu.

Min far og den svenske binde styrer alt jagt der og der kommer kun venner osv der op.
    Jeg har været der oppe de to sidste år også. Efter buk, dåhjort, vildsvin, ræv, og kronkalv.. Kommer måske med på elgjagten der oppe hvs der er kan blive plads til det mht. skolen.

Der er rigtig meget vildt der oppe.

Vi giver 1000 skr om dagen der oppe smiley Billigere bliver det ikke.

• #14   8. sep 2009 Skød forbi på vildsvin sidste år da jeg fejlbedømte afstanden totalt pga. at jeg sad på en klippe. Men skød en ræv 20 min senere. Første stykke vildt med riffel.. Derefter har jeg skudt rå her hjemme smiley

• #15   9. sep 2009 Det er da helt kanont, det er sådan et sted man skal finde... Man kan også nemt skyde forbi på svin, det er noget der går stærkt.

• #16   9. sep 2009 Ja de er herligt.. Tja.. Burde godt nok have ramt det her svin, men skidt pyt.

Er der nogle af jer der har lugtet sådan nogle svin? Der gik 4 svin og jeg kunne lugte dem med det samme da jeg ankom til stedet.. Der stank lige som hvis man står ved sien af en gylle tank.

• #17   11. sep 2009 Så kan jeg skrive to grågæs på listen fro denne sæson også..

• #18   11. sep 2009 Så er der billeder af hjorten..

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

#19   13. sep 2009 Så fik jeg i dag mit første stykke vildt fra prammen af, en spidsand hun

• #20   14. sep 2009 Tillykke med det..

Kommentér på:
nu da sæson`en er godt i gang

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce