{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Hvad ødelægger en spilledag for dig? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.. Har gået og spekuleret lidt over hvad folk er trætte af når de er ude at spille..?

Jeg har et par ting:
Folk der tydeligvis ghost'er..
Folk der ikke fatter at der findes en sikkerheds afstand.. jeg bliver så arig, har taget mig selv i næsten at give en salve tilbage, men det har lykkes mig at styre det endnu..
Nok af de oven nævnte ting og jeg er smuttet..

Hvad øgelægger jeres dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ødelægger en spilledag for dig?
  • #1   12. jul 2009 vejret
    og hvis nogen render rundt med 150 tun.


  • #2   12. jul 2009 ja eller hvis ens våben går i stykker så det heller ikk så sjovt smiley

  • #3   13. jul 2009 Jeg er VIRKELIG overrasket over ingen af jer siger Ghosting. det er absolut det første der kom på lystavlen ved mig. måske fordi jeg har været til den vildeste ghosting dag idag. det var så voldsomt at i Breaket kunne vi stå og save 4-5 mand der stod i en gruppe på måske 8-10 og præssede sig ind af en lille dør og ingen af dem gik ud.. det selvfølgeligt trist at dø i starten. Men så må man fandeme til at blive lidt bedre til at finde ud af hvem der løber hvor hen og om man gør det i et hug eller flere.

    ellers kan det virkelig osse pisse mig af dem der Whiner over at folk har højt tun i men ikke har en skid forstand på det. det kan ligeså godt være man blir ramt et sted hvor der er mindre padings eller at tøjet sidder strammere end normalt pga vind eller strækning. jeg spiller med rygskjold for at beskytte ryggen når jeg tumler rundt og delvist maven pga der er et bælte hele vejen rundt. men når jeg har den på er min mave i spænd og derfor kan det mærkes som om man blir slasket a en fluesmækker direkte i nosseren at blive ramt på maven. men det er simpelhen bare pga det er i spænd.

    nå men en sidste ting der kan gøre min dag dårlig er vabler og skud på fingrene smiley =D


  • #4   13. jul 2009 DenFedeHomie *

    det var fordi han allederede havde skrevet at han hadede folk der ghoster x]


  • #5   13. jul 2009 =D så hurtig er jeg nemli smiley kiggede på overskrifeten og skimmede lidt =D

    Men! smiley hvilke sikkerheds afstanne snakker vi om her som han siger ? :b
    hvis det er lige rundt om et hjørne og modstandeneren står med front til samme hjørne så det skam om hvem der er hurtigts på aftrækkeren. mææææææn hvis det er snipere vi snakker om. så det træls hvis man blir skudt på 6m afstand i en bygning med en 180sniper =D eller for den sags skyld en tryklufts sniper..
    men jeg vil mene i bund og grund at man skal kunne bide det i sig, hvis man vil spille sporten. der er mange folk der skyder på reflekser om det så er på 20cm eller 6meters afstand.

    men gør det virkelig så ondt på jer når i bliver skudt? :b


  • #6   13. jul 2009 jeg mener at jeg har da fået et skud på min tommeltot med en 130'er på max 10cm
    pga en kammerat legede med aftrækkeren lidt for tæt på min hånd.
    har en stor rund blå/lilla/sort afmærkning a kuglen + den stadig dunker som en i helvede.. men selvfølgelig fik han da men del kugler på sine fine fødder. men efter det var det jo bare klar til kamp. selv om man kunne mærke at den sad godt.


  • #7   13. jul 2009 jeg stod rundt om et hjørne og skød så skulle jeg hurtig rundt på den anden side og der stod der self en jeg havde ingen handsker på og jeg mærkede han gevær spids på neglen og han trykkede den af det kunne alligevel godt mærkes og det skal siges han spillede med 120 tun neglen døde af det [x

  • #8   13. jul 2009 Jeg synes også det er træls med ghostning. Især når jeg ser min kuglen igennem min optik, træffe manden ude på lang afstand og at han så lige kigger rundt og tænker: "Hmmm. Når jeg nu ikke kan se ham der skyder, så kan han nok heller ikke se mig."
    Hvorpå personen bare spiller videre. Har sågar oplevet at skyde en mand 4 gange sådan før vedkommende meldte sig ud.
    Eller folk der skyder med hvide kugler og er sikker på at de har ramt en fordi man bliver så forskrækket når man kigger rundt om et hjørne og ser en hel byge af hvide kugler komme imod en.
    For de folk fatter ikke at man sagtens kan nå at flytte sig for dem. For det kan man. Isærr med hvide kugler.
    Dette er derfor at jeg skyder med brune, for dem kan min modstander ikke se, men jeg kan godt lige skimte dem selv.

    Men så en anden ting er folk med virkelig høj ROF. Ikke at jeg har noget mod det som sådan, men når de våben så tiligemed går de der 129.9ms og de så skyder 10 sekunders byger mod modspillere og faktisk rammer i første skud. Så gør det sku ondt nbår man kun har en tynd t-shirt på.

    Eller når de lige kommer rundt om hjørnet på en bygning eller andet, og der så ligger/står en med ryggen til i en afstand af ca 3 meter. Så i stedet for at give et enkelt skud eller bange folk ud, så kan de da ligeså godt give en hel byge, og hvis de så kan ungå at ramme magasinlommer eller andet der tager smerten så det endnu bedre.

    Den slags pisser virkelig mig af. Jeg skyder selv med en m120 AK der går lige et par meter under grænsen. Og det sjællent jeg skyder byger på mere en 3-4 skud hvis jeg kan se ham jeg skyder på. For det noget andet når man ligger dækningsild ud hvor man bare skal have modstanderen til at trykke sig.


  • #9   13. jul 2009 Og mange er sikker på at de rammer en mand når han vildt forskrækket hopper til siden. Men dette gør man jo automatisk når der kommker kugler meget tæt på, eller når man ser den hvide byge af kugler komme lige imod en.
    Så bare fordi at han bliver forskrækket og hopper til siden er ikke ensbetydende med et hit. Den er tilgængæld stensikker når du hører din kugle træffe manden. Især når man ligger med sin højttunet sniper og tunge kugler. For det kan høres selv hvis du ligger i den ene ende af gudsø og skyder en mand i den anden ende. Så kan man hører når kuglen træffer!!
    Og så lige til den med sikkerheds afstand.
    Jeg vil 100 gange heller skydes af et enkelt sniperskud inden for dens sikkerhedsafstand end jeg ville rammes af en byge fra en m120 inden for dens sikkerhedsafstand.
    Og det er af den grund at når det er m120, så ved man oftest at manden kommer og skyder en. Men når man lusker rundt og tror man er hemmelig, og at man så ligepludselig bliver ramt af en enkelt kugle, så gør det altså ikke så ondt når man ikke ved at den kommer.


  • #10   13. jul 2009 Generalt folk der snyder, og folk som ikke overholder reglerne.. Smuttere kan se, men ikke flere gange i træk.

  • #11   13. jul 2009 Folk der mener de kan alt, men som overhovedet ikke kan styre deres våben.
    Ghostning er selvfølgelig træls, men jeg er dybt uenig med Den FedeHomie.
    Der er sku ikke noget med at bide i sig på 20cm´s afstand. Hvis du nogensinde spiller med mig, og pløkker mig på 20 cm´s og siger at jeg bare skal bide smerten i mig, så skal du se mig gløde rødt. På 20 cm´s afstand mener jeg sku der skal falde en undskyldning hvis du er så urutineret at du ikke kan finde ud af at trække din pistol og skyde på behørig afstand. Den sikkerhedsafstand er til for at blive overholdt. Jeg påstår ikke jeg er den reneste spiller og at jeg aldrig har brudt den, men det er satme lang tid siden.
    Folk med dårlig humor = træls.

    En ting mere der gør mig sur og ødelægger min spilledag, det er dem der står ude på banen og snakker: "Han er jo ramt, han gider bare ikke gå ud" - JAMEN SÅ KALD HAM DA UD FOR HELVEDE HVIS DU ER SÅ SIKKER!
    Den findes også i form af folk der er utilfredse med ting på banen, ikke siger en skid, og så går hjem og piver foran computerskærmen i stedet.
    Lær nu og åbne kæften hvis der er noget i er utilfredse med.


  • #12   13. jul 2009 selvfølgelig kan man komme til at skyde inden for sikkerheds afstanden, det kan jo smutte.. men der er nogen der bare gør det konsekvent, hver gang de ser en skyder de, det kan mit blodtryk ikke klare..
    Men ellers kan jeg se folk er rimelig enige om hvad er træls på spille dagen..
    Det genere nu ikke mig at folk tuner deres gevære..


  • #14   13. jul 2009 altså nu hvor der er flere af jer der mener at sikkerheds afstanden er et stort problem? bang reglen gælder jo kun hvis den ene person ikke ved den anden er der.
    men hvis begge parter er under 6m fra hinanden og begge har set hinanden, så det da absolut kun med reflekser det gælder.. selfølgelig som paw siger at man skal kunne behærske sig med ens våben. hvis man ikke kan styre sine salver skal man ikke have en høj ROF og især ikke en høj FPS.

    Jeg selv skyder 100% med vilje uanset sikkerheds afstand i bygninger og om hjørner hvis han har set mig og der ingen anden mulighed er for at gøre smærten mindre.
    siger da også undskyld hvis jeg kan se han har ondt.
    men hvis han ikke har set mig får han et semi skud.
    (der var faktisk en sidst jeg var ude og spille der lå nede under en dækning og jeg ku se alt af ham fra fod til starten a ryggen. jeg skyder ham på semi på benet. han vrikker lige benet lidt. men ligger ellers stille igen. jeg skyder ham 2 gange med semi samme sted. og da gik han helt rokokko. 3 skud med en 110riffel på 3-4 m afstand. så piver man lige lovligt meget.


  • #15   14. jul 2009 Den fede Homie skrev:
    "der var faktisk en sidst jeg var ude og spille der lå nede under en dækning og jeg ku se alt af ham fra fod til starten a ryggen. jeg skyder ham på semi på benet. han vrikker lige benet lidt. men ligger ellers stille igen. jeg skyder ham 2 gange med semi samme sted. og da gik han helt rokokko. 3 skud med en 110riffel på 3-4 m afstand. så piver man lige lovligt meget."

    Det var også noget alla det der skete for rasmus ude i vissenbjerg skoven. Der skød han også en kort byge på en der ikke meldte sig ud 2 gange i streg. Derefter fik han nogen til at ligge noget ild på ham så han trykkede sig, og så gik han tættere på og gav ham en kort byge til, men stadig uden han meldte sig ud. Så gik han endnu tættere på og gav ham 3 skud hvorpå vedkommende begyndte at skabe sig helt vildt og sige at rasmus overmarkerede ham.
    Rasmus tog den med spilledelsen efter runden, og der var ikke noget. Men når han så kommer hjem og tænder sin pc er han bortvist.

    Totalt åndsvagt. Så pga den lille episode ude i skoven hvor der er én der vildt tydeligt ghoster(de var 3 der stod og så på ham) og fordi rasmus og ham der har banen var kommet lidt på kant med hinanden privat, blev rasmus bortvist derfra.
    Dog står der i deres regelsæt at ved gentagene regelbrud og efter flere advarsler ville man blive bortvist.
    Det sådan noget der pisser min spiloplevelse af.

    Især når man tænker på at det faktisk var rasmus der har fået hele den skov op og kører som den gør nu.. ARGHH!! Jeg blir sindsyg!!


  • #16   14. jul 2009 Mr. Yuri , nej de kampe har jeg selvfølgelig også været ude for, det er også fint nok, men er engang blevet skudt fra et vindue hvor jeg kom under lige ned over hovedet og skulderen, det er på under 1 meter alt efter hvor høj han var og hvor langt han gun var.. sådan noget pisser mig af..

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 39
    #17   17. jul 2009 Det der kan ødelægge en spilledag for mig, er hvis loven ikke bliver overholdt, dvs, folk under 16 spiller med, og området ikke er politigodkendt samt at forsikringerne ikke er i orden, og man lige havde set frem til spil den dag, og så kan det også ødelægge det for seriøse klubber / baner, der kæmper for at få et godkendt område.

    Det med at blive skudt på kort afstand samt folk der ghoster, det kan sgu ikke undgås, ok.. hvis det er den samme person der bliver ved med at ghoste, er det da selvfølgelig irriterende, og personen burde da også udelukkes fra spil, men ellers skal alt tages som en oplevelse, det er trods alt kun en "leg".

    Men det er jo bare min holdning smiley


Kommentér på:
Hvad ødelægger en spilledag for dig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce