{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Hvad skal i i sommerferien? {{forumTopicSubject}}

Jeps, jeg kan vel selv starte =)
Jeg skal arbejde hele uge 27 og ellers lidt hist og pist hen over ferien MEN bagefter i uge 29 30 31 tager jeg til frankrig og hvis den globale opvarmning ikke er alt for slem måske til barcelona =)
Det bliver herre fedt, desværre skal vi køre derned med campingvogn, hehe også håber jeg da også på stadig at være nogenlunde hvid når jeg kommer tilbage =)

- Hvad med jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal i i sommerferien?
  • #1   4. jul 2007 Jeg skal kede mig lidt her i sverige og ride mine heste, jeg venter på mine svenske venner kommer hjem fra sprogrejse, når de kommer hjem skal der festes, også skal jeg til dk, være i kbh med nogle venner og bare chille rundt der inde, også skal jeg til grækenland med nogle venner,

  • #2   4. jul 2007 Shit i skal meget.
    Hehe KBH der var jeg vidst lige i uge 19 sammen med min klasse, det var fint nok bortset fra at i snakker mystisk derovre !
    Sara Maria hvad er sprogrejse lige? er det sådan hvor de lærer at snakke andet end svensk ? Men det bliver da fedt for dig når de kommer hjem så, så behøver du næsten ikke kede dig så meget mere haha


  • #3   4. jul 2007 Haha, ehm sprogrejse er vel bare hvor man lære at tale engelsk bedre, elller det en form for ferie hvor man alv. går lidt i skole,
    Sys du kbh'er snakker mystisk, haha, det slemt når man kommer til jylland, i snakker sygt hurtigt smiley


  • #4   4. jul 2007 Haha det er fordi vi altid har travlt =) Hehe så skulle du snakke med min bedste mutter fra Herning
    A ká lov dæ for at det ær jen oplewelse i sæg sel
    Arhhh så ved jeg hvad det er ! Sådan en skal jeg også på engang når jeg kommer i 2. eller 3. g så skal jeg til spanien =)
    Indtil videre kan jeg sige
    Me llamo Jacob og HOLA !!! seniora Sara Maria =)
    Det er nok til en begyndelse =)


  • #5   4. jul 2007 Accent * =)
    Haha ja jeg snakkede engang med en fra Helsingør, jeg synes godt nok han tog den med ro mand.


  • #6   4. jul 2007 haha flot jacob smiley
    Skal have italiensk på Gym.
    Haha, hvis du siger til en kbh'er han snakker med svensk accent, skal du nok regne med at blive nakket smiley


  • #7   4. jul 2007 bor lige op af helsingør, men det sandt, vil taler stille og roligt og forståligt ;P

  • #8   4. jul 2007 Sara Maria jeg synes det lyder lidt som om du snakker med en svensk accent??? =)
    Fed ! italiensk det kunne jeg ikke engang vælge =)
    Hvilken linje har du valgt?


  • #9   4. jul 2007 Hahahaha =) Ja det var i hvert fald til at forstå =) der er simpelthen heller ikke plads til jeres danske/kbh´ske/svenske accent hvis i samtidig skal tale hurtigt, så tror jeg i hvert fald ikke jeg forstår det =)

    Nååh jo jeg skal faktisk også have min kusine Sofie på besøg her i ferien, hun kommer med toget i dag =) Det bliver sjovt, især når hun snakker =)


  • #10   4. jul 2007 svensk accent, ej stop nu main smiley
    Jeg har valgt psykologi linjen,


  • #11   4. jul 2007 I sgu lidt onde var, sjælland er et godt sted (;

  • #12   4. jul 2007 Hmmm psykologi ? hvilke fag er der der? skal du så være sådan en psykolog når du bliver stor?
    Jeg har valgt sproglig =)
    Med fortsættelse engelsk, fortsættelse tysk og begynder spansk =) Også skal jeg have matematik på B niveau som valgfag i 2.g =)
    Det er vidst alt jeg ved, eller selvfølgelig også fysik på c niveau


  • #13   4. jul 2007 tja, jeg hader ik jyder, har selv familie i jylland smiley
    psykologi linjen er en sproglig linje, jeg ka ik huske alle mine fag, men jeg skal have engelsk på A og samfundsfag A, italiensk A, matematik C, det lige hva jeg kan huske (:


  • #14   4. jul 2007 tror ik jeg skal være psykolog, men hvem ved...

  • #15   4. jul 2007 Wuhuuu jeg er glad for at jeg slipper for samfundsfag =) (tror jeg)
    Jeg ved faktisk heller ikke hvad jeg vil være, jeg har bare taget det jeg synes var sjovest og det jeg er nogenlunde god til =) så håber jeg godt nok jeg har valgt rigtigt =)


  • #16   4. jul 2007 tror jeg har valgt det rigtige, det virker som en god linje for mig smiley

  • #17   4. jul 2007 Hehe ja så kan du også åbne en pizza butik hvis det går helt galt på et tidspunkt !

    Haha nå jeg tror jeg smutter, eller smutter og smutter... jeg skal i hvert fald have mig en morfars nu =)

    Vi skrives ! og hvis de svenskere driller så bare giv dem en omgang danske tæsk =)


  • #18   5. jul 2007 jeg ska bare til usa den 28. juli og så ska jeg være der et helt år og gå på high school og sårn..så ska jeg så lige på en ferie med min værtsfamilie til en eller anden sø i en uge, og så ska jeg bare slappe lidt af inden skolen begynder den 9. september smiley

  • #19   5. jul 2007 heh ja..det bliver skønt at kunne dase i solen og så tænke på at alle i andre sidder i skolen og laver matematik smiley

  • #20   5. jul 2007 ja..jeg glæder mig fandeme også til jeg ska afsted .. smiley

  • #21   5. jul 2007 nej, jeg har sendt sådan en masse papirer om mig selv og sårn og så er der nogle der arbejder for det firma jeg ska rejse med der bor i usa og de giver dem så nogle få oplysninger(som navn, alder, interesse) og hvis værtsfamilien sys personen lyder interresant får de så biller og alle de papirer jeg har udfyldt, så man kender dem ikk men man kan lære dem lidt at kende gennem e-mails og sårn..men jeg har kun se dem på billeder..!

  • #22   5. jul 2007 var det sådan noget med skolen..? fordi hvis det er så har jeg også været i kiel med min gamle skole og der blev jeg nødt til at bo sammen med en fra min klasse hjemme hos en af de der fra kiel fordi jeg ikk fattede en brik tysk(jeg gik i 4 på en tysk skole, og jeg var kun lige startet, hvor de andre jo havde haft det fra 0.)så det var engentlig en okay tur bortset fra at alle sku oversætte alt for mig.. heh..

    men jeg sys du sku give det en chance for det foregår jo slet ikk som den måde i skolen hvor man er der en uge...


  • #23   5. jul 2007 ok..

    jeg har aldrig været derovre før så det bliver bare fedt fordi alt jo er i king size..:)

    men du har jo også massere af tid til at nå at komme derover endnu..


  • #24   5. jul 2007 ja..heh..men okay det ska jo også passe til folket.. smiley

  • #25   5. jul 2007 Har været i Usa, du skal glæde dig, det mega fedt, og hell yea alt er bare King Size!! smiley

  • #26   5. jul 2007 sara maria T:

    jeg glæder mig også, tror alle er ved at få spat af mig fordi jeg hele tiden siger det..heh..


  • #27   5. jul 2007 ORHHH !!! skal du ud som udvekslings student??????
    Fuck hvor fedt ! jeg måtte faktisk også men jeg er sgu ikke mand nok til at forlade min mor.... hun laver bare de bedste kager og den bedste mad og jeg ved ikke hvad =) men måske når jeg er færdig med gymnasie må jeg =)
    Men det er da vildt fedt, jeg gik i klasse med en som også skal afsted her i ferien =)
    Så må du lige love at tage en Ferrari med hjem til mig ikke??????


  • #28   5. jul 2007 Arhh hun kan jo nok ikke have to biler med hjem Christian =) vær da lidt realistisk =) haha

  • #29   5. jul 2007 hahaha jeg er en engel der svæver for lavt, derfor har jeg fortjent mindst at metallica kommer forbi og giver en kop the....

  • #30   5. jul 2007 Så for de en øl =)

  • #31   5. jul 2007 Christian og jacob, jeg lover jeg nok ska tage de biler med til jer hvis de kan være i min kuffert når jeg har været ude og shoppe..heh

  • #32   5. jul 2007 Wuhuuu, det skal være en Modena ! helst med de der smarte kulfiber bremser eller hvad det nu er, også må den godt have et eller andet unikt eller noget, måske emblemer der ikke kan snorre rundt på akslerne men som hele tiden sidder vandret selvom dækket kører ! det bruger de på bentley og det er bare så dejligt at se på !

  • #33   5. jul 2007 jacob: jeg er en pige..jeg har ikk så meget forstand på biler, det eneste jeg kan med en bil er at skifte dæk..men det styrer jeg til gegæld også til..

    christian: vi får se..hvis den kan være i min kuffert.. smiley


  • #34   5. jul 2007 Okay Cecilie så tager vi den på den lette måde =)
    Den skal være rød =)
    Arhhh kvinder kan sagtens vide en masser om biler, et eksempel er da hende Annie der også er i gruppen, hun er mekaniker så vidt jeg husker =)
    Haha du kan bare det der med at skifte dæk simpelthen =)
    Arhhh du behøver nok ikke tage en med til mig =) bare du har det fedt derovre og sørger for at vise de der Usa´ere hvordan dansk stil ser ud =)


  • #35   5. jul 2007 heh ok..nu er det bare lige sårn at jeg selv ska betale porto+så tager det nok omk en måned at få den hjem fordi den ska med færge og alt muligt..

  • #36   5. jul 2007 jeg ska nok vise de der usa'ere hvordan dansk stil er..:Djeg kunne faktis godt tænke mig at blive mekaniker..;)men så mangler jeg nok lige lud viden..hehe

  • #37   5. jul 2007 Haha det er nemt nok bare begynd at bygge med lego =) også ellers tag en lang snak med din fatter =) så lærer man det haha sådan har jeg lært det, også ellers en masse discovery for viden om motore og Top gear på 3+ så man ved hvad der er på markedet, og selvfølgelig en masse trivium i ørerne fordi så ved man også hvad man skal høre i bilen =)

    Arhh jeg tænkte faktisk på at blive mekaniker, men jeg fandt ud af at det godt kunne skade ens krop meget fordi man laver så meget fysisk arbejde, så jeg prøver at finde ud af noget andet =)
    Min ven er faktisk mekaniker =) Han laver biler selv ude ved en proff mekaniker, her for noget tid siden lavede han sin egen bil ude på hans mekaniker mesters værksted =) og han er kun 16 det synes jeg bare er for fedt !


  • #38   5. jul 2007 org ja..min mors kæreste har en veteranbli han kørte galt i og den blev næsten total smadret, men han byggede den op igen helt fra bunden af, og vores hverdags bil er en veteran om 2 år, og den reperarer han også hele tiden..

  • #39   5. jul 2007 Haha det er da vildt fedt ! det er næsten lige så godt som at være en kok eller noget hmm vores biler går aldrig i stykker, egentlig lidt mystisk ?? jeg forstår det sgu ikke helt...

  • #40   5. jul 2007 jeg er vel også et slags dele barn, bortset fra at jeg ikk har haft kontakt med min far siden jeg var 4½ så det er vel 12 år nu..

    men nej han gider ikk have en ny bil for dem kan han ikk selv reperare + at i heller ikk har råd til at købe en ny..


  • #41   5. jul 2007 hehe ok..men de har nu aldrig været gift..ej nu ska jeg nok stoppe..:)

  • #42   5. jul 2007 Arhh det er da surt du ikke har mødt ham så længe ! men det er da godt du har ham den anden =) Haha jeg tror nu ikke det er fordi vores er nye de ikke går i stykker, det er nok mere fordi min far kører så forsigtig han kan =) vi skal køre helt ned til syd vest frankrig om et par uger, der skal vi køre ned med 90 km/t fordi vi kører med campingvogn. Og min fatter sætter i hvert fald ikke farten over de 90 =) højest under !

  • #43   5. jul 2007 Jeg ikke dele barn, jeg er ene barn, hvor er jeg go' til at rime ..!
    Not..


  • #44   5. jul 2007 nej det da, dele og ene som rimer?

  • #45   5. jul 2007 jacob: jeg er ikk ked af at jeg ikk har set ham for han er et svin for at sige det lige ud..

    men sara maria: jeg har også været enebarn indtil jeg blev 14 og min mor og hendes kærest fik deres første barn som nu er to og i en rigtig træls periode..


  • #46   5. jul 2007 Hehe, jamen tak xD

  • #47   5. jul 2007 Ja helt smart må han da ikke være =)
    Sara Maria jeg synes det lød godt haha =)
    Jeg har ikke dele Barm men jeg er ene barn =)
    Det har ikke noget som helst med noget at gøre, men det rimer sgu =)


  • #48   5. jul 2007 Hahaha, wuuhuuu jacob du for sej, jamen det os meningen, at der var ingen mening i det jeg skrev...!

  • #49   5. jul 2007 hey 1 sek, jeg skrev ik barm?

  • #50   5. jul 2007 det giver sgu da mening, jeg er ikke delebarn, jeg er enebarn, det har da noget at gøre med noget?!
    ej i forvirre mig smiley


  • #51   5. jul 2007 haha neeeej men det lyder mystisk at skrive barn og barn =) så er det jo klart at det rimer =)
    haha =)


  • #52   5. jul 2007 det kan godt være det lyder mystisk, men det giver mening smiley

  • #53   5. jul 2007 Haha jeg har skrevet et digt faktisk, jeg fik 9 for det =) desværre, havde håbet på lidt mere, men det er jo en start for mig =)

  • #54   5. jul 2007 jeg fik 10 for et digt, min lærer var bange for der var noget galt med mig, og hele tre lærere mente jeg manglede psykolog hjælp, er det ik sygt!!

  • #55   5. jul 2007 Kærlighed selvfølgelig =) haha jeg var løbet tør for andre ideer =)

  • #56   5. jul 2007 heh ja kærlighed kan man jo altid skrive om..:D

  • #57   5. jul 2007 Hahaha hvad havde du skrevet om? selvmord???

  • #58   5. jul 2007 nej ik helt, altså vi skulle skrive om fremtid, også skrev jeg bare om en lidt sort fremtid smiley

  • #59   5. jul 2007 ehm okay finder det lige,

  • #60   5. jul 2007 Haha så overdriver de da lidt derovre hva =)
    Min lærer han er bare dum.... Han har givet mig 8 i skriftlig dansk hele året, hvad sker der så? lige her til sidst når en sensor ser en af de stile der lå på samme niveau som dem jeg har givet min lærer, gav sensoren mig 9 imens min lærer normalt ville give 7 pil op.....


  • #61   6. jul 2007 det samme har min lærer gjordt i et projekt vi har haft på handelsskolen..fordi jeg kom op at skændes med en fra min gruppe konstandt, mente min lærer at det er fordi jeg har et problem med at samarbejde og høre andres meninger uden at tage dem personligt..så hun gav mig 7 i standpunkts karakter. og til eksamen fik jeg bare lige 10 i det prjekt..

    så tror ikk hun kunne lide mig..hah..:)


  • #62   6. jul 2007 Haha lamt !
    Min brors tysklærer gav ha, 6 i standpunkts karakter, og jeg får 9-10 og jeg er ikke så meget bedre end ham !
    Hehe hans tysklærer giver som regel også respons til forældre møderne alt efter om man har taget sin mor eller far med til tysk.
    Hun er vidst selv single kvinde så tager man far med, bliver man rost til skyerne =)


  • #63   6. jul 2007 hah ja man ska benytte alle kneb..:D

  • #64   6. jul 2007 min tysk lærer var sgu os underlig, jeg fik kun 6-7 stykker af hende i mine opgaver osv, til eksamen fik jeg 10 i tysk..

  • #65   6. jul 2007 Haha ja det må hun desværre....
    Det var bare vildt fedt, min bror kom til samtale med min far, hvor læreren så fremviste en stil som jesper havde skrevet, også sagde min far lige at han altså havde hjulpet ham og gennemgået den med ham (det var ikke ham men min mor der havde gennemgået den med ham, men hun kunne kun gøre det meget kort over email fordi hun var i sydamerika) Og det sagde hende læreren så "jaaaah ej hvor fint at i lige kunne finde ud af det sammen" og jeg ved ikke hvad, så roste hun dem bare til skyerne også sagde min far, at den ville han ikke have siddende på sig det var nu hans mor der havde hjulpet ham. Så begyndte læreren bare at snakke om, jamen det er for dårligt, han skal lære det selv og nu ved hun slet ikke hvor knægten er henne i forhold til hans tysk.....

    Haha hun vendte bare lige på en tallerken =)


  • #66   6. jul 2007 ja, var os sådan da jeg gik i folkeskole..
    jeg har så gået på tysk skole i 2½ år.. jeg kom i 6 på en dansk, og så i 7. da vi sku have tysk og sårn gad jeg ikk og gøre opmærksom mig selv hele tiden og blære mig med at jeg var 2 år foran dem..men så i 8. da vi sku have karaktere sagde min lærer hele tiden: vis nu hva du kan..

    og så til eksamen fik jeg 11.. smiley smiley


  • #67   6. jul 2007 Ja? det var sådan, hun roste min far op til skyerne, men så indrømmede han at det var hans mor der havde hjulpet også var det pludselig dårigt?

  • #68   6. jul 2007 Haha Cecilie sådan skal det bare gøre =) så for de andre noget at kigge på =)

  • #69   6. jul 2007 syg lærer jacob,
    hvor fedt cecilie!!


  • #70   6. jul 2007 hehe ja hun er da ret spøgs =) nu slipper jeg heldigvis for henne og det gør min bror også =) Men nu skal begge mine småsøskende af hende til tysk.... grrr. det er fandme surt for dem ! jeg spurgte min tysklærer om han ikke godt kunne have dem? det var syndt for dem at hende læreren trækker lysten til at snakke tysk ud af dem... Haha han begyndte vidst bare at grine lidt =)

  • #71   6. jul 2007 Min tysk lærer vidste sgu os lige præcist, hvordan man fik hevet lysten ud af en til at snakke tysk smiley

  • #72   6. jul 2007 min lærer hakkede altid en ned, hvis man svarede forkert, seriøst jeg sad og var altid nervøs i tysk timerne, jeg var bange for hun ville tage mig, så snart man sagde noget forkert fik man den: Det burde du vide, det for dårligt, det lærte i 7 klasse osv...

  • #73   6. jul 2007 Haha fuck nogle skod lærere i har haft !
    Jeg var super glad for min tysklærer ! han var bare super sød, og kunne gøre tysk spændende og roste en hver gang man svarede rigtigt, og sagde arhhhh det er noget der omkring eller lign. når man svarede forkert ! Haha så var der lige en morgen hvor vi pludselig skulle til at snakke om drømme? jeg ved ikke hvorfor men så snakkede vi bare om hvad vi havde drømt i nat på dansk selvfølgelig haha =)


  • #74   6. jul 2007 haha det er bare i orden skal også på arbejde om et par timer =)

  • #75   6. jul 2007 Men ja ! han var bare super sej =)

  • #76   6. jul 2007 ja mon ik. Der var os en fra min klasse som var ordblind, jeg sys det var så ondt når lærerene bad hende om at læse højt, prøv og tænk hvor pinligt det må være når man har mega svært ved at læse, hvis jeg var en lærer ville jeg ik udsætte min elev ud for så'n noget...

  • #77   6. jul 2007 okay see ya christian

  • #78   6. jul 2007 Nej det er i hvert fald ikke særlig flinkt at gøre ! haha der var også en i min klasse der ikke gad at læse op til tysk det var ikke fordi hun var ordblind hun sad bare og sagde "naaarj" konstant selvom min lærer prøvede at give hende lyst til at læse, og hvis hun så læste sagde hun i hver anden linje "naaarj jeg kan ikke" så er man også lidt selv ude om det hvis man hele tiden siger man ikke kan ! ?

  • #79   6. jul 2007 ja lidt,
    hende fra min klasse sagde ik hun ik kunne, men hun havde det skidt med at læse især i tysk, hun kunne jo ik rigtig læse smiley


  • #80   6. jul 2007 Hehe nej hvis læse er svært i forvejen så er tysk bestemt heller ikke nemmere ! Men grrrr hende her gik mig på nerverne, jeg fik bare sådan lyst til at banke hovedet i bordet og sige jamen for pokker hvis du selv siger du ikke kan er det jo klart du ikke kan !
    Mest af alt fordi hun samtidig var sur på mig tror jeg haha, det var også fordi jeg vidste hende et billede af Paris hilton og spurgte hende om det var hendes ideal.


  • #81   6. jul 2007 Hehe Awesome Jacob!
    Haha jubii christian


  • #82   6. jul 2007 jeps jeg er verdens mest ucharmerende knægt =)

  • #83   6. jul 2007 arh tror jeg nu ik helt på ;P

  • #84   6. jul 2007 okay så da....

    Nogle der ser topgear ?????


  • #85   6. jul 2007 Arhhhh det burde i ! det kan godt være det er en genudsendelse men den Jaguar er alt for lækker ! nam nam =)

  • #86   6. jul 2007 gider ik se det, det kedeligt smiley

  • #87   6. jul 2007 Arhhh Sara du burde elske at se det ! Der er så lave afgifter derovre hos svenskerne =)

  • #88   6. jul 2007 jeg ser det heller ikk, ser en film på tv3..

  • #89   6. jul 2007 Der er altså ringenes herre på tv 2 =) shame on you ! kan simpelthen ikke passe, jeg er sikker på Annie så det =)
    Men det er også ovre nu, men der kommer 3 afsnit i morgen fra halv seks !


  • #90   6. jul 2007 Baaaah så tag et lille fjernsyn med ! hvis det er nogle store kanoner er jeg sikke på at de har et stort tv over scenen så selv dem helt bagerst kan se hvad der sker på scenen. Spørg dem da bare om de ikke vil skifte over på 3+ ? er sikker på de gider hvis du spørger pænt =)

  • #91   6. jul 2007 Wuhuu Peter viskinde kan du sikkert få til at skifte kanal han hader sig selv i forvejen =)

Kommentér på:
Hvad skal i i sommerferien?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce