{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Automatiske opdateringer, HJÆLP!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hai allesammen..
Fik et lille problem med min pc her i aftes..
Var så uheldig at få en virus på den, som har fucked lidt op i det hele,.
Virusen er self slettet og langt borte, men nu begynder windows at sige til mig, at automatiske opdateringer er slået fra, selvom de ikke er, og når jeg går ind på det der windows update, kan jeg ikke få lov til at lede efter nye updates..
Så'n som jeg kan se det, er windows updae "programmet" blevet slettet fra min computer, men jeg kan ikke installere det igen, da windows update siden bare siger, at der er en fejl, og at den ikke kan vise siden jeg ønsker at se..

Nogle der evt. kan hjælpe?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Automatiske opdateringer, HJÆLP!!!!!
  • #1   12. apr 2009 se og få installeret din computer forfra det er nok det eneste der vil hjælpe

  • #3   12. apr 2009 Avira Antivir Personal..

  • #5   12. apr 2009 Avast er nok det sidste program jeg vil prøve igen, det gør min pc ekstremt langsom, og det er over 4timer om at scanne min pc, hvor avira kun tager1½, avira scanner flere filer, og finder flere advarsler osv., men jeg må jo bare prøve at formartere den engang,,

  • #7   14. apr 2009 Der er en virus der forhindrer den inficerede computer al forbindelse til Microsoft's hjemmeside, herunder også Windows Update.

    Det blev vidst nok aktiveret og spredt d. 1. april....

    Prøv at se om du overhovedet kan gå ind på www.microsoft.com
    - Ellers er det nok din HOST fil der er blevet ændret eller sådan noget..


  • #8   14. apr 2009 Har du prøvet en Deep Scan med Avira?
    Tror jeg nemlig ikke du har gjort med Avira, men det gjorde du i sin tid med Avast, og derfor er der så stor forskel på hvor lang tid de har taget. smiley


Kommentér på:
Automatiske opdateringer, HJÆLP!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce