{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.152 visninger | Oprettet:

slået op med kærste for han var bøsse {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige slået op med min kæreste fordi jeg fandt ud af at han var til drenge s; , han havde profil på boyfriend hvor jeg knækkede koden til , hvor han så har skrevet med en hel masse bøsse og aftalt og mødes med dem og have sex med dem osv. MENS vi kom sammen. Håber bare ikke han har gjort det s; .. Nå men så indrømmede han at det var fordi han var jo bare lidt nysgerrig og han var ikke til drenge han ville bare have mig og han havde jo BARE skrevet med dem .. Men ville ikke tilgive ham, og slet ikke når han har den holdning med at han BARE havde skrevet med dem.. Der er ik en fyr han har skreven med som er UNDER 26 og han er selv 16 s: .. Nå men, det skal lige siges jeg havde fundet nogle bøsse billeder op hans com, hvor han bare sagde det var han bedste veninde der havde hentet dem på hans com, fordi hun ik fik nok sex s: .. Hvor jeg sagde til ham at hvis han var bøsse var det iorden, men så skulle vi bare ikke være sammen, kun som venner... og jeg ville ikke sige det til nogen eller noget som helst.. hvor han jo valgte at forsæt med at lyve.. Ved bare ikke hvordan jeg skal komme over ham, vi var sammen i 5 måneder og elsker ham bare stadig så højt ++ savner ham og drømmer om ham HVER nat det er forfærnligt for jeg vil jo ikke have ham tilbage når han pisser mig sådan af ?! Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg kommer over ham s; ? .. Han har været den eneste dreng jeg sårn rigtig har været forelsket i s: .. Håber i gider og svare s:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slået op med kærste for han var bøsse
Kommentér på:
slået op med kærste for han var bøsse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce