1.466 visninger
|
Oprettet:
En mere, men hvilken... {{forumTopicSubject}}
Jeg har i snart et år leget med tanken om at få en tattoo mere.. Men jeg er helt blank om hvordan den skal se ud..
For ikke at tale om hvor på kroppen..
Tankerne går på at den skal side under knæet.. Om det er på foden eller indersiden af skinnebenet osv er ikke fastlagt endnu.. Det kommer også an på hvor stor den er..
Ihhh det er svært..
Nogen der har ideer de vil dele ? Både til sted og motiv
jan 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 123
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 78
Og når jeg finder den rette går det mindst et år før jeg får den lavet.
Jeg tænkte mere på inspiration.. Om hvor i synes sådan nogle skal side og hvad det skal være
Igen.. Jeg leger med tanken og mangler inspiration
(er det bedre formuleret nu ?)
feb 2008
Heh.. ingen citater, kinesiske tegn, bogstaver eller amager-plade
Legede for et år siden med tanken om ild og vand under hver fod, men da jeg ikke blev "forelsket" lagde jeg pænt den tanke på hylden igen
Tænke også på en pulsespilds brik på indersiden af foden mellem hæl og ankel, men det ender med at blive for almindeligt
feb 2008
Heh.. Jeg er ikke en der kan bærer sådan en på skulderen.. Synes kun at få kan. De der amager-lænde-plader er super frække på alle, men det er ikke mig.. Bare det alle (mange) har en
Jeg er med på at tatooen skal ha en mening af en eller anden art.. Den første jeg fik (hjertet) var jeg ikke i tvivl om. Jeg ville ha en sammen med min søster. Hjertet fik vi fordi det symboliserer kærlighed og samtidig er det et halvt OM tegn.
Anden tatoo fik jeg ideen til fra en mathilde kakako
feb 2008
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 180
En mere, men hvilken...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside