{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

En mere, men hvilken... {{forumTopicSubject}}

Jeg har i snart et år leget med tanken om at få en tattoo mere.. Men jeg er helt blank om hvordan den skal se ud..

For ikke at tale om hvor på kroppen..
Tankerne går på at den skal side under knæet.. Om det er på foden eller indersiden af skinnebenet osv er ikke fastlagt endnu.. Det kommer også an på hvor stor den er..

Ihhh det er svært..

Nogen der har ideer de vil dele ? Både til sted og motiv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En mere, men hvilken...
  • #1   7. feb 2009 www.bodymod.dk

• #3   8. feb 2009 Arg... Sorry.. Jeg har ikke formuleret mig rigtigt.. Jeg ville ALDRIG få lavet en tattoo uden at være mere en sikker.. Aldrig nogensinde..
    Og når jeg finder den rette går det mindst et år før jeg får den lavet.

Jeg tænkte mere på inspiration.. Om hvor i synes sådan nogle skal side og hvad det skal være smiley Hvad jeres betyder for jer smiley

Igen.. Jeg leger med tanken og mangler inspiration smiley
    (er det bedre formuleret nu ?)

• #4   8. feb 2009 Irena M

Heh.. ingen citater, kinesiske tegn, bogstaver eller amager-plade smiley Det er for almindeligt smiley

Legede for et år siden med tanken om ild og vand under hver fod, men da jeg ikke blev "forelsket" lagde jeg pænt den tanke på hylden igen smiley
    Tænke også på en pulsespilds brik på indersiden af foden mellem hæl og ankel, men det ender med at blive for almindeligt smiley

• #6   9. feb 2009 Irena M

Heh.. Jeg er ikke en der kan bærer sådan en på skulderen.. Synes kun at få kan. De der amager-lænde-plader er super frække på alle, men det er ikke mig.. Bare det alle (mange) har en smiley Men godt ser det sgu ud smiley

Jeg er med på at tatooen skal ha en mening af en eller anden art.. Den første jeg fik (hjertet) var jeg ikke i tvivl om. Jeg ville ha en sammen med min søster. Hjertet fik vi fordi det symboliserer kærlighed og samtidig er det et halvt OM tegn.
    Anden tatoo fik jeg ideen til fra en mathilde kakako smiley Poterne var der og vandet havde jeg set hos tatovøren..

• #8   9. feb 2009 Hahahhah jeg er faktisk en gris smiley

• #10   14. feb 2009 www.bmeink.com

Kommentér på:
En mere, men hvilken...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce