{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
107 visninger | Oprettet:

Al Bundy {{forumTopicSubject}}

Jeg kan stadig hygge med med Al Bundy på Youtube, med sin kvinde fjendtlige kommentarer overfor fede kvinder, børn, veganer osv...måske et til den tid billede af USA.

Den havde nok ikke gået i dag, med så mange curling, veganer, globale børn - samt Metoo som vil lave en opstand uden lige, bare fordi ikke en kæft har humor. Når Al Bundy kalder veganer nogle tynde mennesker med spaghetti arme som spiser hans bøffers mad så er der ikke et øje tørt. En mand shomanist til fingerspidserne og alligevel i sidste ende tager sig af familien og forsvare dem med næb og klør.

Eller som han sagde: man skal ikke tvinge en kvinde hvis hun trives i et køkken, det er så ikke noget jeg har oplevet.

Hans antipati imod kvinder som ligner drenge - som han kalder >>>>>Kluk, samt han uvilje mod fede kvinder som han kalder muhhh....

Dengang var det morsom og er stadig for mig,

Samfundet er i udvikling men nogle steder ryger udviklingen den forkerte vej, med indædte veganer som så fostre anti veganer som pisser dem af med at æde et rå egern foran deres boder, eller en flæskeside rå. For mig er det nødvendig med provokation mod radikaliserede veganere som med spyt ud af kæften mener at alle skulle æde græs og leve af vitaminpiller. For mig kan de få en kæmpe sko lige i snotten.

Al Bundy her på sin morsomme måde gået en del igennem fordomme om at folk skal have lov til sine meninger.

Og så har vi ikke engang talt om klima idioter som harcelerer og kommer med dommedags forudsigelser på linje med Jehovas Vidner - men de skal jo harcelerer for der er penge i det - ellers gjorde de det ikke. Har de en personlig interesse - ja da men den er kun økonomisk.

faktisk må Al Bundy være en renkarnation af W.C.Field - de deler begge på humoristisk måde hvinder, børn og fede kvinder, og hunde.

Kommentarer på:  Al Bundy
  • #1   14. aug Jeg venter lige på kvinderne smiley

• #2   16. aug Tror du kommer til at vente forgæves Leon smiley

Emner der omhandler forhud og nedladende omtale af kvinder appellerer ikke just til vore kvindelige med-debattører smiley

Jeg husker dog godt Al Bundy og synes som Polysl at han var stor grineren, meen han slår sku ikke W.C.Fields der var i en klasse for sig smiley

• #3   16. aug cody

Al Bundy figuren er da lige så grov overfor samme som w.c. Field står for.

Forskellen er at al bundy er en film figur, w.c.field er sig selv...

• #4   17. aug Ja Polysl men fordi W.C var first moover står han for mig som den ægte vare smiley

• #5   17. aug #2

Det burde det hvis de kender til al bundy og w.c.field som kendetegner 2 forskellige æraer som så ting på samme måde.

Humor bør ikke stykkes ud i hvad nogen føler sig krænket af, men tage det som underholdning. Men desværre er der nogle med en ekstrem nedrullet hjerne som bliver oprørt, krænket og et angreb på deres, race, køn osv....

Kvinder vil ligeværdighed, men det er altid manden som skal rense tagrenden, de vil have en mand som fysisk er dem overlegen så det her huleboer "kvinder" kan føle sig beskyttet.

Når så man laver komik ud af det så føler de sig krænket fordi det de føler bliver eksponeret.

Selv komikere i dag går rundt på et knivæg når de skriver komik, for der vil altid være nogle som føler sig krænket af et eller andet.

Verden er efterhånden blevet en stor krænkelse og MeToo bevægelse.

Når nogle folk ser w.c.field ser de ikke komikken - de ser en som hader kvinder,børn, hunde -

Vi kan tage eksemplet med Charlie Chaplin som i en film sparkede en immigrant betjent i røven og gjorde at han ikke mere var velkommen i USA.

Imens alle de hyklere - hykler løs, så ser de ikke noget forkert i at vise meget realistiske film med drab,lemlæstelse, osv... som noget forkert

Kommentér på:
Al Bundy