{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Canal Digital - kort {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Er der nogen der har Canal Digital - Family Pack og har et kort tilovers, som i ikke bruger?

Jeg er nemlig studerende og kunne rigtig gerne tænke mig at få fat i sådan et kort, for at kunne se alle yndlings kanaler.

Jeg kan betale mellem 100-120kr. pr. måned for det.

Jeg håber, at der er nogen som kan undvære det og eventuelt kan hjælpe smiley

Glædelig jul og godt nytår!

Venlige jule-hilsner

Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canal Digital - kort
  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #1   28. dec 2016 Man kan da stadig arbejde ved siden af mens man studere. Det gjorde vi andre da også hvis vi ville have ting.

  • #2   28. dec 2016 Bonderøven af jylland - det har vel intet med sagen at gøre, når man som studerende fx bor på kollegie og at det ikke kan svare sig at købe en familie-pakke, når man kun er én person og har et TV.
    Så ingen grund til at komme med irrelevante kommentarer her. Fortsat god aften til dig.


  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #3   28. dec 2016 Så er det vel lige så irrelevant at nævne man er studerende når det kun handler om du er alene og ikke vil betale fuld pris. Så hvorfor nævne det selv når det ikke vedkommer sagen bum bum.

  • #4   28. dec 2016 - Tak for kritikken smiley

  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392