{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

De sover tungt i DR byen. {{forumTopicSubject}}

Så gik endnu et afsnit af Barnaby hen over skærmen for Gud hvilken gang lørdag aften på DR1.

Den statsfinancierede kanal synes åbenbart, at vi seere ikke kan få nok af genudsendelser lørdag aften, og går dermed skraldespands kanalen TV2 Charlie i bedene.

Det er ikke fordi jeg har noget imod Barnaby, den er da meget hyggelig, og efterhånden har jeg vel set alle afsnittene 3-4 gange, dersom det er lykkedes mig ikke at falde i søvn, for ærlig talt, engelske krimier oser jo ikke af action, men virker med sine dialoger og spørgsmål mere som et spil Cluedo.

Man kan undre sig over det er de samme serier der genudsendes, og at man eksempelvis ikke hiver den tyske serie "Der Alte" frem i lyset, den fortjener da nok et gensyn, og kan vel ikke være så forfærdelig dyr at genudsende.

Lørdag aften med DR er ikke længere som den har været, den virker billig og skrabet, og man kan undre sig over hvad DR bruger deres penge til. Er det de store shows der ruller hen over skærmen et par gange om året, og hvor dyre kunstnere skal betales? - Eller er det nogle dyre sportsbegivenhedder?

Nu bor jeg næsten dør om dør med DR, og når jeg ind imellem bevæger mig forbi deres bygninger, synes jeg at kunne høre snorkelyde.....

Mon det er seernes redaktør, der tager sig en blunder, eller hvem er det der sover?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De sover tungt i DR byen.
  • #1   31. maj 2015 Markgreve, jeg ved ikke hvad det er,men een ting er sikkert imo: dybdeborende journalistik er ikke længere noget DR bruger tid og kræfter på.
    Jeg kan roligt vædde på der er hele ledelsen der storsnorker, da licensbetalere simpelthen accepterer den ene forringelse efter den anden...


  • #3   31. maj 2015 Elena.

    Jo, men jeg kan bare ikke forstå, at det lige præcis er lørdag aften, der skal fyldes med lort.
    I løbet af ugen sender de ind imellem rimeligt gode programmer, men den lørdag har de altså misset.
    Det er lige før jeg savner Otto Leisner.

    Porker Thomas.

    Det er ingen trøst, vi betaler en bondegård i licens, så kan det ikke være meningen vi selv skal "købe ind" ved siden af.


  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 192
    #5   31. maj 2015 En ting er at du synes det er en kedelig serie, men gør andre også det? Nu skal der jo laves TV til andre end dig :-)) Men fuldkommen enig, har selv tænkt tanken før - det er belastende at skulle glo på hans fjæs hver eneste weekend i den gode sendetid :-)) Men omvendt har jeg familie der følger det hver gang, så de må jo ramme plet et sted :-))

  • #6   31. maj 2015 Stop!J, det er bare glædeligt at nogen kan have gavn at DR's programmer, fred være med det, men det irriterer mig voldsomt at jeg skal betale på lige fod med dem, der ser masser af DR's udsendelser ,selv om jeg ser meget lidt.

    Markgreven: jeg synes at mange udsendelser er kedelige, ikke bare dem der sendes om lørdagen......efterhånden ser jeg kun tv avisen , og ikke ret meget ud over det....


  • #7   31. maj 2015 Stop.

    Jeg har ikke skrevet det var en kedelig serie, jeg synes den er hyggelig, ikke særlig action præget, men ganske glimrende.
    Jeg er dog trist ved, at så snart sidste afsnit er sendt, så starter man forfra, nogenlunde lige som med "Små og store synder" på Charlie, som ellers er ganske morsom.

    Der findes altså masser af andre gode serier.


  • #8   31. maj 2015 Aage.

    Der er jeg ganske enig. smiley


  • #9   31. maj 2015 Jeg overvejer at opsige mit Canal Digital abonnement op. Der er ca 50 kanaler og udelukkende genudsendelser, De samme film bliver gentaget igen og igen, nogle af dem er 20 år gamle og det er direkte pinligt. Hvad angår DR. så har de jo sat sig i for store udgifter med MGp, sidste år, Der skal hentes nogle penge hjem igen. smiley

  • #15   1. jun 2015 Man kan se at der mangler både indlæg 10 og 11.Jeg undrede mig også lidt. smiley

  • #16   1. jun 2015 Jeg hverken kan, eller vil slette noget!!!!

    Aner ikke hvad der sker i min tråd......


  • #17   2. jun 2015 Jeg kan nu godt li DR2, DR3 og K - men rigtigt, jeg vil også sortere lidt i min pakke, for jeg ser slet ikke alle de kanaler, jeg kan tage.

  • #18   2. jun 2015 11 og 12 er mine indlæg som åbenbart er dappet af - nå men pyt de var alligevel skrevet i en dum tilstand.

    Jeg ser gerne at fremtidens tv pakker hvor man selv kan designe alt og ikke ud fra en grundpakke med en masse lort som man alligevel ikke gider se. Det letter min hverdag foran tv'et ikke at skulle surfe hen over en masse som jeg ikke i denne verden kunne drømme at se.


  • #19   2. jun 2015 Musik og børne kanaler, vil jeg meget gerne vælge fra, som det første.

  • #20   2. jun 2015 Ja, jeg har heller ikke små børn mere, selvom jeg dog godt kan li Bamse og Kylling og Kaj og Andrea smiley

  • #21   2. jun 2015 Libbie.

    Jo, men de blev jo sendt på DR1....


  • #22   2. jun 2015 Jeg synes, de var hyggelige og rigtig gode, godt lavet og skrevet, men rigtigt, alle de andre børnekanaler, dem ser jeg aldrig, de siger mig ikke så meget.

  • #23   2. jun 2015 Jeg kan ikke lide Bamse, det lede egoist dyr.

    Men Kaj og Andrea, jo tak! smiley smiley


Kommentér på:
De sover tungt i DR byen.

Annonce