{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.385 visninger | Oprettet:

Projektor {{forumTopicSubject}}

Går og overvejer og købe en projektor til lidt gaming men mest til og se sport på.
Rummet den skal stå i er 4,5 m fra væg til væg.
Budgettet ligger lige nu på 3000 ved godt det ikke er meget og ved slet ikke om det er muligt og få noget der kan bruges til den pris men ved ikke så meget om det så ville lige spørge herinde.
Naturligvis hvis det er muligt må budgettet gerne være mindre.
Den må gerne være brugt hvis i kan finde sådan en i nogenlunde kvalitet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projektor
  • Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #1   12. mar 2013 Jeg har prøvet et par stykker fra BenQ og må sige nogle er bedre end andre..

Jeg købte mig en BenQ MS510 i Elgiganten for 1½ år siden og jeg er mega glad for den, bruger den hver dag til almindelig tv, film, og børnene ser tegnefilm osv.
    Jeg har ikke noget alm. tv kun denne projektor, den er så til Reparation nu og få en ny pære i på garantien
    Jeg har så haft kig på an anden model i MS serien, skal lige siges at jeg har haft en der IKKE var i MS serien fra BenQ og det var det rene lort tydelige "Pixels" og generelt dårlig billede, men jeg har så til alt held fået denne MS517 jeg har haft kig på, til låns mens min egen er til rep og jeg må sige at jeg tror jeg køber den.!! Den har et skide godt billede og klare farver og så koster den 2999,- i Elgiganten lige nu.
    http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor-og-projektorlarred/MS517/benq-3d-projektor-ms517

Jeg får nok på nakken nu for at anbefale noget der er så billigt, men jeg har udelukkende kørt med projektor de sidste 2 år og brugt den dagligt til, serier, nyheder, sport, film osv.. så du kan rolig købe sådan en.!

• Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

#2   12. mar 2013 Hold da op det blev langt og rodet xD

• #3   13. mar 2013 Nej det gav nu god mening og den må jeg da hellere lige tage et kig på tak for svaret

• #4   13. mar 2013 Se7en: hvor meget skal du give for ny pære?

• Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

#5   13. mar 2013 Jeg skal ikke give noget det bliver lavet på garantien. Men de giver selvfølgelig 2 års garanti og 2000 timers garanti på pæren på de projektore fra BenQ.

Min havde kørt 1200 timer da den begyndte at blinke svagt fra pæren, jeg kunne sagtens bruge den men jeg kunne jo lige så godt få den skiftet.

• Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

#6   13. mar 2013 Og hvis du vil se 3D på den kan man købe en optoma 3D-XL, de har den ved komplett og så kan du se film i 3D, kræver selvfølgelig også en 3D Blu-ray afspiller.

Jeg har sådan en Optoma 3D-XL boks og ser film i 3D, og så er min skærmstørrelse 110" på 4 meters afstand, jeg er stoppet med at gå i biografen smiley

• #7   13. mar 2013 Ja detkan jeg godt forstå det er der jo igen grund til men tror ikke jeg vil have 3D da jeg egentlig bare syntes det er lidt overvurderet men tror jeg vil have benQ MS517

• #8   19. mar 2013 Har nu modtaget min BenQ 3D-projektor MS517
    Og må sige jeg er positivt overrasket.
    Billedet er godt stort og stadig skarpt.
    Største problem er at den ikke er helt støjsvag hvis man slukker for lyden kan man godt høre blæseren køre men ellers en god projektor til prisen.

• Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

#9   20. mar 2013 Godt at høre du er tilfreds.

Ja de siger en smule men man vænner sig til det, men det skal siges at de ligger i den stille ende, man kan sagtens få nogle der larmer meget mere og det er faktisk svært at finde nogle der støjer mindre.

Har du prøvet at ændre flg. opsætninger: Slået højde indstilling fra, Ændre blæsehastig fra Høj til normal og skiftet billede fra normal til økonomisk mode.?

Vil lige sige at man med fordel kan smide nogle andre blæsere i, stikkene passer bare ikke over så man skal vide hvad man laver før man begiver sig ud i det.
    Jeg har selv monteret 2 stk Noctua blæsere og er nede på 21 db og så siger det ikke meget, startede med 1 blæser men da den ikke kørte med så mange omdr. kunne den ikke køle nok og monterede en mere ved indsugning. Selvfølgelig påvirker du garantien når du laver de ændringer medmindre du er dygtig og det ikke kan ses smiley

• #10   21. mar 2013 tror bare jeg lader det være i original stand indtil videre i hvert fald

• Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

#11   21. mar 2013 God idé smiley Men du kan jo ændre de indstillinger i menu.

• #12   22. mar 2013 Ja men bliver det så ikke bare for mørkt til og kunne se medmindre det er helt mørkt i lokalet?

• Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

#13   23. mar 2013 Det kommer helt an på hvordan dit lysindfald er. Min stue er så heldigt udstyret med store vinduespartier i en længde af 6 meter fra gulv til loft, og jeg køre øko mode, dog har jeg så også et par mørklægnings gardiner smiley

Men det er da bare at prøve sig frem smiley

Kommentér på:
Projektor

Annonce