2.385 visninger
|
Oprettet:
Projektor {{forumTopicSubject}}
Går og overvejer og købe en projektor til lidt gaming men mest til og se sport på.
Rummet den skal stå i er 4,5 m fra væg til væg.
Budgettet ligger lige nu på 3000 ved godt det ikke er meget og ved slet ikke om det er muligt og få noget der kan bruges til den pris men ved ikke så meget om det så ville lige spørge herinde.
Naturligvis hvis det er muligt må budgettet gerne være mindre.
Den må gerne være brugt hvis i kan finde sådan en i nogenlunde kvalitet.
feb 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
Jeg købte mig en BenQ MS510 i Elgiganten for 1½ år siden og jeg er mega glad for den, bruger den hver dag til almindelig tv, film, og børnene ser tegnefilm osv.
Jeg har ikke noget alm. tv kun denne projektor, den er så til Reparation nu og få en ny pære i på garantien
Jeg har så haft kig på an anden model i MS serien, skal lige siges at jeg har haft en der IKKE var i MS serien fra BenQ og det var det rene lort tydelige "Pixels" og generelt dårlig billede, men jeg har så til alt held fået denne MS517 jeg har haft kig på, til låns mens min egen er til rep og jeg må sige at jeg tror jeg køber den.!! Den har et skide godt billede og klare farver og så koster den 2999,- i Elgiganten lige nu.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor-og-projektorlarred/MS517/benq-3d-projektor-ms517
Jeg får nok på nakken nu for at anbefale noget der er så billigt, men jeg har udelukkende kørt med projektor de sidste 2 år og brugt den dagligt til, serier, nyheder, sport, film osv.. så du kan rolig købe sådan en.!
feb 2012
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 68
maj 2008
feb 2012
Min havde kørt 1200 timer da den begyndte at blinke svagt fra pæren, jeg kunne sagtens bruge den men jeg kunne jo lige så godt få den skiftet.
feb 2012
Jeg har sådan en Optoma 3D-XL boks og ser film i 3D, og så er min skærmstørrelse 110" på 4 meters afstand, jeg er stoppet med at gå i biografen
maj 2008
maj 2008
Og må sige jeg er positivt overrasket.
Billedet er godt stort og stadig skarpt.
Største problem er at den ikke er helt støjsvag hvis man slukker for lyden kan man godt høre blæseren køre men ellers en god projektor til prisen.
feb 2012
Ja de siger en smule men man vænner sig til det, men det skal siges at de ligger i den stille ende, man kan sagtens få nogle der larmer meget mere og det er faktisk svært at finde nogle der støjer mindre.
Har du prøvet at ændre flg. opsætninger: Slået højde indstilling fra, Ændre blæsehastig fra Høj til normal og skiftet billede fra normal til økonomisk mode.?
Vil lige sige at man med fordel kan smide nogle andre blæsere i, stikkene passer bare ikke over så man skal vide hvad man laver før man begiver sig ud i det.
Jeg har selv monteret 2 stk Noctua blæsere og er nede på 21 db og så siger det ikke meget, startede med 1 blæser men da den ikke kørte med så mange omdr. kunne den ikke køle nok og monterede en mere ved indsugning. Selvfølgelig påvirker du garantien når du laver de ændringer medmindre du er dygtig og det ikke kan ses
maj 2008
feb 2012
maj 2008
feb 2012
Men det er da bare at prøve sig frem
Projektor