{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Hvad hedder Filmen??? {{forumTopicSubject}}


Jeg husker en film jeg så for nogle år siden og jeg har bare stadig ikke fundet ud af, hvad den hedder! Jeg husker den som møg god! smiley

Det tydligste jeg husker om den, er at en mand kidnapper en teenagepige. I starten er hun lukket nede i et lille rum under gulvet i et af værelserne. Et lille rum hun kun kan ligge i. Jeg mener også der er en anden pige, men hun er der ikke hele tiden..
Hun bliver så hjernevasket til at hedde Suzie efter hans ekskæreste/kone og , at hun ikke går ud af huset eller tager telefonen selvom han ikke er hjemme. Og gør hun noget forkert, låser han hende inde igen..

Jeg ved ikke om jeg nu blander to film sammen, men jeg husker noget om en elektriker der arbejder for familien og som tager datterens tlf nr imens han er der en dag og begynder så at skrive med hende på sms.. Senere begynder han at sende gaver og undertøj..
Efter en gåtur med en veninde og hvor hun så er alene, beslutter hun at møde ham og han kidnapper hende så.

Hjælp mig, jeg er mega irriteret over, ikke at kende hverken titel eller skuespillere i den! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad hedder Filmen???
Kommentér på:
Hvad hedder Filmen???

Annonce