{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

hjælp. til film titel {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg sad her til aften og så en gammel film i tv´et, da erindringen omkring en anden ligende film dukkede op i mit hovede. Så jeg prøvede så at søge efter den på nettet,ved at spørge på kryds og på tværs.. Men uden held. smiley
Jeg så den en del da jeg var noget yngre ind jeg er idag, tror hvist godt jeg kan huske noget i retningen af hva den skulle hedde.. (Faiths) Men er ikke sikker..

Det er dog en gammel film fra 1980´erne vil jeg tro.
Men den handler om en lykkelig tysk familie der i starten bor i tyskland, hvor faderen arbejder inde for militæret. Og datteren er i starten meget ung, og går til ballet. Og får en dag i 13-14 års fødselsdagsgave en spilledåse af sine forældre,efter hun har været til optræden i ballet.. Men hun vokser så op, det samme gør faderens karrier, og en del år efter bliver han så sendt til amerika for at arbejde der som jærger pilot. Og familien flytter så der over..
Men en aften efter de er kommet til ratte, skal familien dog unden ders datter til et eller andet hyggeligt sammen, og tager så afsted i ders eget privat fly, og datteren (faits) overnatter hos sin veninde. Dagen efter da de forældrene skulle ha været hjemme og ikke kommer, banker det pludselig på familien´s dør, og datteren åbner. Og to betjente fortæller at hendes forældre er omkommet i ders fly.
Hun kommer så i plejefamilie idet hun ikke har noget familie eller andet i amrika.Men den plejefamilie hun bor hos er onde og modbydelige ved hende, så hun flygter en aften ud af vinduet fra hendes værelse. og ud i nattelivet,hvor hun støder ind i en gruppe onde fyre som vil stjæle fra hende. Da hun bliver redet fra en fremmed som jager disse fyre på flugt. han hedder tony og er mafiaboss og han hjælper faits og lader hende efter længere historie flytte ind hos sig. Og det ender så med at hans onkel sall vil have faits drabt fordi hun fordrejer hovedet på tony og muligt også ved for meget.. Men tony er nu forelsket i pigen. og finder imellem tiden ud af at hans onkel sall ikk har været helt ærlig over for ham.. for han havde nemlig drabt tony´s far. Og taget tony under sin vinger. Men nu hvor det med faits og hans egen familie..ender det dog med at onklen dør på en lille speedbåd der springer i luften og politiet kommer med fuld musik.. pigen og tony får hinanden til sidst..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp. til film titel
Kommentér på:
hjælp. til film titel

Annonce