1.270 visninger
|
Oprettet:
Garanti tv? Wupti.. {{forumTopicSubject}}
Har købt et Samsung ps63c7705 hos wupti med procare forsikring. Jeg har haft tv'et ca 4 måneder og nu er det istykker for anden gang, første gang døde alle hdmi stik(kom de og lavede fra samsings prestige service, super service) men ja nu er tv'et dødt igen med sort skærm.. Mit spørgsmål er så kan man få det byttet til nyt eller få pengene tilbage efter tredje fejl? Eller skal det være samme fejl 3 gange eller hvordan er det det er?
jan 2011
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 237
sep 2008
Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 222 Svar: 4.358
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 222 Svar: 4.358
maj 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 41
De to begreber er blandet godt sammen i denne tråd, men gør en væsentlig forskel. Jeg foreslår du forsøger at finde svar på forbrug.dk eller ringer til dem. Det virker så useriøst at gøre krav på noget, man måske ikke har ret til.
Mvh
sep 2008
Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
Garanti tv? Wupti..