{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Basta på TV2...
  • #1   6. sep 2007 Han er for syg og skulle have samme behandling!

DYREPLAGER!!!!

• #2   6. sep 2007 Nemlig... fatter ikke, han kan fortsætte som dyrlæge... smiley
    Det burde strammes meget mere op.

• #3   6. sep 2007 Jamen de love der er omkring dyr og dyremishandling herhjemme er rent til grin.

Vi må da håbe at politikerne griber ind overfor det her.... For der skal da gøres et eller andet.

• Hille .
    Hille . Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #4   6. sep 2007 Typisk populær journalistisk. Så siger han: "Snak med min advokat." Hvorefter de bare prøver 5 gange mere også vender sig rundt opgivende til kameraet og siger at han ikke gider snakke.
    Hvad med evt. at snakke med hans advokat?

også lige til sidst... damn, det er syndt for dyr og mennesker som han har med at gøre,

• #5   6. sep 2007 Uh, der er simpelthen så mange historier fra ulykkelige dyreejere på den side...
    Men fandme om der ikke er blevet lavet en støtteside til ham, og de beskylder stop-siden for at være en falsk hade-side...
    Fatter slet ikke der nogen, der kan få sig selv til at hjælpe den "mand"... det er utroligt!!!

• #6   6. sep 2007 Natascha jeg har et spørgsmål hvis paret sad i venteværelset hvordan ved de så hvad der var sket inde ved konsultationen??????

jeg siger ikke at jeg er enig med ham ABSOLUT IKKE for han skulle fandme have sådan en stor bøde som han ikke kunne betale og så skulle han havee samme behandling.....

og jeg må sige jeg kan ikke huske hvem der sagde det men at det ikke var nok til at lukke hans praksis fordi man skulle tænke sig om inden man tog en andens leve brød fra dem....??? er det så bare iorden at han tager andres kærlighed (og penge)!!!!!!!!!

• #7   6. sep 2007 okay så er jeg med igen.... jeg kunne nemlig ikke forstå at hvis han selv gik ud og fortalte det....

ja jeg fatter simpelt hend ikke hvordan det har kunne lade sig gøre at han kan blive ved.....

• #8   7. sep 2007 http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

God hjemmeside, kan klaaart anbefales som et kig værd...

Kommentér på:
Basta på TV2...

Annonce