{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Gæt en film ! ;) {{forumTopicSubject}}

- hej alle sammnen, sidder lige med en ven og snakker om en skide god film jeg engang har set. Men problemet er jeg simpelthen ikke kan huske navnet på den overhovedet og det er også lang tid siden den har været i tv ..

- men hvis du kan gætte den eller ved hvad den hedder ud fra min beskrivelse ville det for sindsyg godt ! vil satme gerne se den igen !

- det handler om nogle unge krimminelle, som kommer fra mange forskellige bander. De kommer ind og sidde i fængsel og kommer det samme sted hen at sidde, i starten er de utrolig meget uvenner og vil ikke snakke med hinanden fordi de kommer fra forskellige bander. Men så er der en fængselsbetjent som vælger at danne et amrikansk fodbold hold, ved at tage alle de unge bande medlemmer i fængselt og få dem til at spille sammen som et team. det fungerer ikke i starten men kommer det så til senere hen i filmen, hvor de alle bliver gode venner selvom de kommer fra forskellige bande medlemmer..De kommer med i en rigtig turnering og når de skal spille kampe er der utrolig meget politi til at holde øje med dem osv..

- kan ikke rigtig forklarer det bedre, da det er ligesom der handlingen ligger i filmen ! håber virklig der er nogen som har et bud på titelen !
stavefejl er gratis smiley
tusind tak på forhånd !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gæt en film ! ;)
Kommentér på:
Gæt en film ! ;)

Annonce