{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Station 2"
station 2
hvor kan jeg se det fra mandag
Skrevet af: sune b - 17. sep 2010
Station 2
Hvad handlede det om? nåede ikke at se det
Skrevet af: Christopher . - 17. aug 2009

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Station 2
  • #1   26. apr 2010 god ide , så kan DU komme i fængsel i stedet,

  • #3   26. apr 2010 der er sku så mange der ikk for straf enten pga manglede bevis ell under den kriminelle lavalder

  • #4   26. apr 2010 FucknuDet V


    hold da kæft hvor er du bare dum at høre på !


  • #7   26. apr 2010 fucknudet
    hun tudede helt vildt
    men nåe ja det gør alle du er sammen med vel


  • #8   26. apr 2010
    FucknuDet V


    du tror simpelthen at hun gerne ville ? hun skreg og råbte efter sine venner.

    hvis du gør det når du får diller så fejler du sq noget..


  • #10   26. apr 2010 Jeg syndes bare han skal fanges og have den største omgang tæsk nogensinde... Fuck om jeg så kommer i fængsel for det, hvis bare jeg kan være stolt over det jeg har gjort gør det sgu ikke noget Christopher .

  • #11   26. apr 2010 FucknuDet V'

    hvorfor skal man sige fra ? var det ikke bedre man sagde hvis man gerne ville ? pige var 12 år gammel FFS.

    går du også og prøver at knappe små tøser og hvis de ikke siger fra så mener du bare det er helt ok ? du er sq syg !


  • #12   26. apr 2010 hun gik med pga hun troede han ville sige noget til hende og jo man kan godt blive tvunget til oral sex

  • #13   26. apr 2010 Hmm i starten gik hun med ? men så ændret hun mening ? og siger hun kaldte på hendes venner osv - altså nede fra en kælder som hun tilfældigvis lige var gået med ned i sammen med en fremmede fyr ! hmm det lyder sku lidt underligt i mine øre da

  • #16   26. apr 2010 ..steffani .

    Ville du følge med en igemmen buske, over en parkerings plads osv ! også efter det ned i en kælder BARE fordi der lige er en som der vil sige noget ? hmm


  • #17   26. apr 2010 Det de sagde i udsendelsen var at hun kendte ham fra skolen, og at hun derfor gik med fordi hun troede han ville snakke med hende. så fulgte hun med ham ned af en trappe ned til en kælder hvor han så begynder at kysse hende og der begynder hun så at græde skrige og kalde på sine veninder. så tviner han hende til oralsex, og da han skal til at knalde hende, så falder han og hun løber sin vej.. Jeg tror at hun har gjort det ret tydeligt for ham at hun ikke ville... han er jo kamplet psykopat!

  • #18   26. apr 2010 han skal være glad for det ikke var min datter

  • #20   26. apr 2010 Malene .: han ville være blevet dømt, hvis det ikke var fordi han var for ung, altså der var nok beviser til at fælde ham, han var bare ikke gammel nok.. det er bevis nok for mig..

    Andrè K: Præcis! smiley


  • #22   26. apr 2010 godt det ikke var en af mine piger der blev udsat for det

  • #23   26. apr 2010 Ja, men ham der DØMT, han er bare for ung til at afsone, + at han også havde gjort det imod en anden pige, det ville da være underligt hvis hun også ombestemte sig bagefter.. Jeg er i hvert fald overbevist nok til at, jeg gerne ville smide ham ind i en sort van og kære en lille hyggelig tur med ham.

  • #24   26. apr 2010 helt eni jeppe S i skover er et godt sted at tage folk med hen som ikke er ordenlig og skal have lidt disiplin

  • #25   26. apr 2010 sandt malene men hvis det var en af mine piger så trode jeg på hvad far s lille nuller gøj siger
    og så skal vi lige have et lille møde et KRISE møde


  • #27   26. apr 2010 ikke har jeg har set hvad sagen drejer sig om, så nu udtaler jeg mig generalt.. det er så ofte at man kun hører pigens "røver"-historie, som kommer fordi det er den lette udvej, når de skammer sig over deres egen frivillige opførsel..

  • #28   26. apr 2010 Hun skulle bare have tygget pikken af det svin og spyttet den ud i fjæset på ham!

  • #29   26. apr 2010 Tryk her . ville gå med men aldrig så langt bare lig lidt til siden kan godt se det nu havde ikk lig fået det med

  • David J
    David J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 138
    #30   26. apr 2010 Jeppe S. hvis vi tæskede alle folk som gjorde noget forkert, hvad skulle vi få ud af det?

    Vi skaber jo ikke et bedre menneske ved at give en person tæsk, trusler osv.

    I stedet skal ham knægten i behandling, da der helt sikkert ligger noget psykologisk bag.
    Så ender vi ud med et menneske som er "normalt" og ikke en person som bare bliver forvirret af nogle tæsk, med stor sandsynlighed for at han kan ende ud i noget skidt endnu engang.


  • #31   27. apr 2010 til jer der bakker op om knægten og mener pigen på de 12år muligvis selv har været skyld i det, husk lige på hvad der blev sagt i udsendelsen i quote>>>> Ifølge POLITIETS efterforskning havde drengen forsøgt voldtægt af en anden pige, men kunne heller ikke dømmes for denne da han var under den kriminelle lavalder på gerningstidspunktet....... Drengen blev tilbudt af station 2 at stå frem(med skjult ansigt/stemme) og fortælle hans version men det afslog han.... hmm ja undskyld mig meget, men det sætter altså nogle tanker igang. jo pigen skulle ik ha været gået med, men hallo 12år gammel, hvem siger hun ved bedre.

Kommentér på:
Station 2

Annonce